.

Trur det var ein veldig usikker person so sydde meg. Ho holdt på i over ein time og eg er forsatt etter to år ikkje "normal", er ikkje noko so plaga meg. Men trur eg ve fikse på det etterkvart.

På seksukerskontrollen var det fortsatt ømt "inni" der, men tror jeg var helt normal etter et par mnd. 
Jeg revnet endel i tillegg til å bli klipt, ble sydd av lege.

Jeg syns å huske at det tok nærmere ett år før jeg følte meg helt som 100% igjen. Jeg ble sydd av student, så vet ikke om det hadde noe med saken å gjøre...

jeg ble klippet i forbindelse med setefødsel. Kjente det meget godt i vel 1 uke, deretter var det problemfritt...

jeg ble sydd i narkose og det kan nok ha hatt endel å si for da kan de jo kanskje gjøre seg litt mer "flid" med arbeidet, hadde egentlig ikke noen plager, det strammet litt noen dager, etter 5 uker hadde jeg sex og da var alt helt normalt i alle fall.

Hm, jeg ble klippet. Ble sydd feil først, men hun rettet opp i det med en gang heldigvis. Mener der tok en måned eller to, altså når stingene var borte. Da følte jeg at alt var normalt der nede

Jeg revnet - ba om å bli klippet men jm mente at det ikke var nødvendig(!) - hadde grad 2 (en stor rift inni og mye utenpå). Jeg ble sydd rart og sliter fremdeles med det. En del av stingene mine gikk opp igjen ett par dager etter fødsel og det merkes godt... Har fått beskjed om at det ikke vil bli fikset på

jeg ble klippet og sydd stygt og sliter med det enda, halvannet år etter :(

Jeg var hos en spesialist forrige mnd og hun mente jeg burde vente til å bli operert der nede til jeg var ferdig med å få barn..veldig festlig :/

Jeg ble klippet siden barnet mitt måtte ut med vakuum.
Følte meg helt fin igjen når alt det andre hadde grodd og roet seg.
Har ikke noen varige plager eller "skavanker" etter dette.

Det ble bedre etter en måned, halvannen..Men var rart der i flere mnd etterpå..

blafre skrev:
Det ble bedre etter en måned, halvannen..Men var rart der i flere mnd etterpå..

Jeg ble klippet med førstemann og det tok ihvertfall 4-5mnd før ting kjentes normalt. Såret ville ikke gro helt som det skulle i begynnelsen, så tok også litt tid før det var helt grodd.

Noen uker kanskje? Kjenner fortsatt arret, men det plager meg ikke :)

ble klippa men hadde aldri noe problemer med det i ettertid. de sydde det greit igjen å tror det ble pent det de gjorde..

ble klippet, masse sting. Jeg ble helt bra igjen etter 5 uker vel..

Lang tid tok det,så følte meg enda ikke helt god nedentil før 2 fødsel
12 mnd etter de første

Back
Topp