.

Jeg synes jeg hadde en "rask" fødsel.
I fra de satte drypp til han var ute tok det 5 timer...

Kom på sykehuset med 4 cm, 1t og 20min etterpå var hun ute... Så gikk temmelig fort her syntes jeg!

Syns ikke min første fødsel tok så lang tid.. Kom på sykehuset kl. 5 om morningen og litt over 9 var han født :)
Hadde 4cm når vi ankom føden...

Syntes min første fødsel var rask, 2 1/2 time så var han ute...

Jordmora sa min var veldig rask til førstegangs iallefall, 4 timer fra første tak til snuppa var ute..

Her var det mange raske fødsler. for meg er en rask fødsel 2-7 timer, under 2 timer er lynfødsel og 7- 14 timer normal og over 14 timer en lang fødsel!

første fødsel var grusom. 10 1/2 time fra jeg beg og kjenne, og når vannet gikk til han var ute, presset i 1 time og 20 min. ble tatt med sugekopp. dem andre to kom ut som et skudd

Hm, en styrtfødsel er jo 3 timer fra første rie. Har hatt to av dem... Første fødselen min tok 2 timer og 40 min fra første rie, rakk akkurat å komme meg på en fødestue. Nr 2 tok 1 time 35 min, da rakk vi sykehuset men ikke fødestue (ble født på et bad på KK) Blir spennende denne gangen, er ikke særlig lysten på å føde i ambulansen:-/

baby2 skrev:
Her var det mange raske fødsler. for meg er en rask fødsel 2-7 timer, under 2 timer er lynfødsel og 7- 14 timer normal og over 14 timer en lang fødsel!

må si meg enig i denne :) brukte selv 9 timer på nr 1.

Brukte 19 timer jeg fra vannet gikk. ;)

Vattnet mitt jikk rundt 4 på natta, å pakka bæggen i biln osv. så va væll på sykehuset rundt halv 6 tia. å kvart på 9 så va ho ute. 4 tima å 3 kvarter. vill si det va en ``rask fødsel`` 
lura så på kordan det bi me fødsel nr 2, om det går enda enda fortar. eller om det tar mange mange tima. har litt angst før å fød etter forje. ikke det at æ ikke hadd en fin fødsel før mange kalla det sikkert drømme fødsel. men den sugekoppen gjor så jævla ondt! å fikk berre en snill rift :p sugekoppen pga hjerterytmen. ploppa ut på første forsøk me den.

oi så raske fødsler dere har hatt da jenter emoticon sikkert flere her som må dra rimelig raskt til sykehus når dere merker noe er i gang. Jeg er enig med baby2 at under 7 timer første gang er raskt.

Jeg hadde 4 cm da vi kom på sykehuset, også hadde jeg rier i fem timer uten at det skjedde noe.. Ikke sånn super vonde, klarte meg fint. Plutselig ble de bare driiit vondt, og 3,5 timer etter var han ute:) Så fra det begynte å skje noe, så hadde jeg jo en rask fødsel. Men vannet gikk kl 05, og han var ute 13.57.

Gleder meg max til neste gang, og blir veldig skuffet hvis jeg må ta keisersnitt noen gang:)

Back
Topp