Borte, da jeg ikke fulgte reglene som jeg klarte å overse :p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker at det kan være mer aktuelt når de fleste har passert uke 12, men det er jo sikkert noen som kunne tenkt seg det allerede, ikke vet jeg:) Men jeg vil vente til uke 12:)MissWixen skrev:
Jeg tenker at det står i en av topptrådene her: Det er ikke lov å rekruttere fra BV til Facebook!H0111 skrev:
Jeg tenker at det står i en av topptrådene her: Det er ikke lov å rekruttere fra BV til Facebook!H0111 skrev:
MissDolly skrev:
Jepp! Korrekt. Syns det er utrolig teit å lage gruppe på facebook, sorry meg altså.. :P Og ja, dette er i aller høyeste grad rekruttering, selv om man ikke linker til noe. For at folk skal flytte herifra og til FB, så må man jo faktisk dele link, navn eller lignende, og dette går under kategorien rekruttering spør du meg.. Så beklager, denne ideen støtter jeg ikke.
BV er litt mer anonymt, og jeg vil ikke legge ut detaljer om meg selv og svangerskapet mitt i en FB gruppe, under fullt navn og bilde..
MissDolly skrev:
Jepp! Korrekt. Syns det er utrolig teit å lage gruppe på facebook, sorry meg altså.. :P Og ja, dette er i aller høyeste grad rekruttering, selv om man ikke linker til noe. For at folk skal flytte herifra og til FB, så må man jo faktisk dele link, navn eller lignende, og dette går under kategorien rekruttering spør du meg.. Så beklager, denne ideen støtter jeg ikke.
BV er litt mer anonymt, og jeg vil ikke legge ut detaljer om meg selv og svangerskapet mitt i en FB gruppe, under fullt navn og bilde..
Enig med Dolly! Og samme hva dere mener om det så er det faktisk ikke lov i følge reglene på BV, og dere kan risikere å bli "kastet" ut, for dette er de blitt strenge på
![]()
Jafseslafsaslappfis skrev:
MissDolly skrev:
sorry, så ikke den :p men nå er da spm stillt uansett.. hvorfor er det "teit"? Skjønner at noen liker å forbli helt anonyme, og det er helt greit det, derfor jeg spør:) skal ikke tvinge noen liksom.. og jeg mener selvfølgelig ikke at vi skal "flytte over" å slutte å være her;)
MissDolly skrev:
Jafseslafsaslappfis skrev:
MissDolly skrev:
sorry, så ikke den :p men nå er da spm stillt uansett.. hvorfor er det "teit"? Skjønner at noen liker å forbli helt anonyme, og det er helt greit det, derfor jeg spør:) skal ikke tvinge noen liksom.. og jeg mener selvfølgelig ikke at vi skal "flytte over" å slutte å være her;)
Nei, men det er akkurat det som har skjedd med sinnsykt mange av de andre terminforumene. De dør ut etter 2-3 mnd fordi noen har opprettet Facebookgrupper, og de stakkarene som ikke vil utgi hele livshistorien sin og utflod og blødninger og underlivsinfo for alle og enhver blir sittende igjen her inne med masse spørsmål som de får lite svar på..
Pluss at dette er et brudd på forumreglene som nevnt over her og man risikerer faktisk å bli utestengt fra forumet for å "annonsere" for andre typer forum og facebook.
Vil ikke virke snerpete (selv om jeg vet at det oppfattes slik nå), men dette er nå min mening.