.

lykkeligmamma1

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014

For meg, høres dette mer ut som en mulig soppinfeksjon. Selv har jeg aldri hatt kløe eller mye hvit utflod når jeg har hatt uvi. Men det høres ut som klassiske symptom på sopp, så ville tatt meg en tur til legen. Det er ikke uvanlig å få dette når man er gravid =) Håper det forbedrer seg fort =)

fant dette på Nettdoktor.no:

Hva er symptomene på soppinfeksjon?

Kløe, svie og brenning nedentil er vanlige tegn på soppinfeksjon. Det er også variérende mengder av hvit, tykk utflod som ikke lukter. I tillegg kan det forekomme smertefull vannlating, smertefullt samleie og lett blødende mormunn.

Håper det er til hjelp =)

Kan være du har begge deler, både soppinfeksjon og UVI. Under graviditet kan symptomer på uvi være litt anderledes, sa legen til meg. Jeg tror jeg ville bestillt en time hos legen hadde jeg vært deg :)

Jeg har mye UVI, spesielt under sv.skapet. Hatt det 1 gang til nå, men hele 12 ganger i forrige sv.skap. Var ikke ferdig på en pencilinkur før jeg måtte ha ny. Men symptomene mine var de samme som når jeg ikke er gravid.

Svie ved vannlating, hyppig vannlating og litt feber. Om jeg går lenge nok og får nyrebekkenbet. så er det knall vondt i ryggen også!

Hadde soppinfeksjon forrige gang, og da var det mye hvitt utflod og kløe. Ikke svie da, men klødde helt enormt. Legen ba meg kjøpe en sånn stikkpille på apoteket, canesten heter den. Og da forsvant det med engang :)

Jeg har litt økt utflod ved UVI, har unødvendig mye fra før, så det er nesten så jeg må bruke bind av og til. Jeg fikk det i uke 6, da prøvde jeg å behandle det selv med tranebærjuice, appelsinjuice, masse masse vann og veldig mye te. Jeg måtte gi tapt etter to dager da jeg begynte å tisse blod, så da var det rett på apocillin :/

Av og til om morgnen nå, så kan det kjennes ut som om jeg får UVI igjen, men det drikker jeg bort. En liter vann og et par kopper te, så fosser det bra resten av dagen :)

jeg må bare si: Ved UVI er det bra og drikke tranebærjuice, eller ta tranebærkapsler. Men IKKE gjør dette når du er gravid, det er et stoff i som kan føre til morkakesvikt..

Back
Topp