.

føler jeg kan se antydning til en strek, spesielt nedre delen..!  Er så drit å måtte gå rundt å lure på om det er en strek eller ikke...

Så ta en ny, ta en ny!!!!! 
Spennende! 

ser ut som en strek der ja .. jeg hat hatt like svake streker hver gang jeg har testet positivt .. men ville tatt en ny i morgen for sikkerthets skyld .. spennende

Du er GRAVIIIIIIID!!!!!!! 

Grattis!!!!!

Jeg ser den mye bedre på det andre bildet!! :) Sånn har mine første tester vært begge gangene :) Gratulerer så mye!!!!! 

tusen taaakk tør liksom ikke ta gleden helt på forskudd enda :P er så uvirkelig!!

Wow gratulerer, jeg ser det også

Ser begge strekene og di ligner veldig på di første jeg fikk:) ble bare mer og mer positive:) grætis:)

Jeg ser! :)
Gratulere så masse. :)
Når har du termin da, tror du??

1frafør+1påvei=2gullunger skrev:
Jeg ser! :)
Gratulere så masse. :)
Når har du termin da, tror du??

ut i fra siste mens så blir det 8. aug :)  men er fremdeles ikke overbevist om at jeg er på tjukken igjen :p får bare sånne svake svake streker..  dog jeg har alle de samme symptomene som jeg hadde sist, svimmel, kvalm og stuptrøtt! for ikke å snakke om hovne pupper :p så joda, noe må det da være :D 

Weee!!! ;-) Eg såg det vel faktisk først på augustforumet, men weee!!! :-) Du er virkelig gravid du!! :D

Edit: dette meinte eg ikkje som at eg var den første som såg det av feb. jentene... men at eg såg det der først så eg var ikkje så overraska liksom;)

Gratulerer sååå mye :) jeg fikk også svake tester i begynnelsen men de blir sterkere etterhvert.. du er gravid :D 

Back
Topp