:(

*Lykkelig82*

Forumet er livet
VIP
Så trist det ser ut her inne !!
Ikke til å kjenne igjen jo 
Miss good old days... det var jo liksom her "alt" begynte,så ufattelig rart å kun se sitt egetn nick her inne.
*sukk* Life goes on i guess...
 
Jeg vet....heeeelt dødt!!
Vi savner deg "der du vet"!!!!emoticon
Håper alt er bra med deg og lille Metin!
 
Helt enig :/ Trist
 

Til trøst, liiiike dødt inne på feb 11 også...

*sniker seg ut igjen*

 
Ja, helt utrolig at det ikke er NOE aktivitet her lengre omtrent.

Bestisen min er gravid hun også nå så da må jeg være litt mer her inne og snike på henne. ;) Men på denne siden skjedde ikke mye om dagen.

Savner good old days jeg også.
 
Syns det er trist jeg ogsåemoticon

Også savner jeg deg, *Lykkelig82*.. Lurer jo så fælt på hvordan du har det, og hvordan det går med Metin..
 
Sørgelig side.... :/

Savner det på forumet SNUPPA!!!

Og Siljemor88, hvorfor har du sånn nedtelling til IKM og sånn her :P Noe du har glemt å fortelle???
 
Jeg er her JEG ER HEEEER!!!

Tidligere Frk.Maja!!

jeg savner dere ALLE SAMMEN!!!

Hvordan går det??????
 
Haha, nei nei ingenting som er glemt og fortelle;D

Det er igrunn litt just for fun og litt for og få tilbake en liten oversikt. Vi vil gjerne ha en til, men det passer seg best og vente med prøving til sommeren:)

Men man drømmer jo litt da.. og er litt babysyk;)
 
Altfor dødt her inne... Savner også de gode gamle dager! :o) Også savner jeg alle dere som ikke ble med videre til det nye forumet.. Er veldig koselig der også altså *hint hint* :o)

Silje!! What?! Åå, så spennende at dere skal prøve igjen! Lucky you! :o) Ble glad på deres vegne nå, selvom dere venter til sommeren.. Sommeren er jo rett rundt hjørnet! :D
 


Maja89 skrev:
Jeg er her JEG ER HEEEER!!!

Tidligere Frk.Maja!!

jeg savner dere ALLE SAMMEN!!!

Hvordan går det??????

Jeg er å litt her

Men der var du jo. Er alt bra med dere? flere av jente som har spørt og lurt på om d er noen som vet hvordan d er med dere

 
Back
Topp