15 uker :)

Idus87

Forelsket i forumet

emoticon 15 uker !!!

Utrolig hvor fort tiden går etter uke 12! :)
Ser endelig en liten kul på magen <3 helt nydelig...
Nå gleder jeg meg til å kjenne de første sparkene som kommer!

Grattis med 15 uker :) Og ja, tida går faktisk fortere nå som vi har passert 12 uker.. føles i alle fall sånn :)

Gratulerer så mye med 15 uker!

Roper et lite hurra for meg som
er 14 uker i dag også :-)

Grattis med dine 15 uker :) Tiden går nok litt fortere da ja, siden da slapper man kanskje mer av?
Ja jeg har allerede fått en liten hard klump i magen min. Selv på morraen, er som regel på kvelden jeg føler meg oppblåst, men nå er jeg det på morran au :) Men men, den blir nok tidsnok stor nok, og husker fra forrige gang at det var ganske tungt å puste på slutten :) men som jeg gleder meg for det :) :) :)

Gratulerer!! :D

venternr.3 skrev:
Gratulerer med 15 uker :)

Jeg har termin 1 mai. er jeg også 15 uker nå?

Hun har nok termin i april :) Iføle terminkalkulatoren på babyverden er du 14+4 idag :)

KristinON skrev:
Da har du samme termindato som meg : ) så da er du 15 + 1 : ) 

hvis termindatoen er 1 mai, er man jo 14+4 (hvis man regner 40+2) eller 14+ 5 (hvis man regner 40+3) telte tilogmed nedover på kalendern fra 1 mai, for det stemte ikke med min uke, hvis dere skulle ha vært 15+1 :P

venternr.3 skrev:
nå blir jeg forvirra, hehe. en sier 14 uker og 4 dager, og en sier 15 uker og 1 dag :)

Er helt sikker på at hvis du ahr termin 1 mai er du enten 14+5, eller 14+4 :P Har du fått den terminen fra mensdatoen eller ved ul?

Gratulerer så masse med 15 uker :D herli å være så langt :D

ifølge jordmoren min så er jeg 15 + 1 , men får vell bare vente å se når man kommer på UL : ) blir vell en annen termindato da tenker jeg : p

KristinON skrev:
ifølge jordmoren min så er jeg 15 + 1 , men får vell bare vente å se når man kommer på UL : ) blir vell en annen termindato da tenker jeg : p

hm, hvis du er 15+1 nå har du termin når du er 40+6 og det blir jo litt feil :S så du får nok en annen termindato ja :D

Hurra!!! Gratulerer så masse!!! :-)

Jeg har fått forskjellige termin datoer, så holder meg til legen sin dato ca 28 - 30 april. JM satt 2 mai, men men... ser når jeg kommer på ord. UL 5 des - får rette på datoene da :) ikke så mange dager om å gjør heller...

GLEDER MEG TIL ORD. UL :) :)

Back
Topp