15 mnd kontroll

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
hvor store er barna?
 
11480 gram og 81.5 cm.
 
8 kg og 75 cm
 
Tja, sprøyta ble satt i dag, men var ingen kontroll. Så da aner jeg ikke hva hun veier og hvor lang hun er.
 
Tja, sprøyta ble satt i dag, men var ingen kontroll. Så da aner jeg ikke hva hun veier og hvor lang hun er.
Spurte du ikke om å få veie og måle da? Jeg var så spent på lengden, for jeg har tenkt at hun har strekt seg veldig i det siste. Men vekta visste jeg egentlig, har brukt badevekta.
 
Spurte du ikke om å få veie og måle da? Jeg var så spent på lengden, for jeg har tenkt at hun har strekt seg veldig i det siste. Men vekta visste jeg egentlig, har brukt badevekta.

Det var mannen som var med henne, jeg var på jobb.
Legen hadde sagt at dette ikke var kontroll, kun vaksine. Så da droppet han det..
 
Det var mannen som var med henne, jeg var på jobb.
Legen hadde sagt at dette ikke var kontroll, kun vaksine. Så da droppet han det..
Ja, av helsemessige årsaker så er det vel ikke så stor grunn til å veie og måle når de har blitt så store. Man ser jo med det blotte øyet om de ser "normale" ut. Her i Norge gjør de det sikkert bare av ren rutine.
 
12.3 og 83.5 cm
 
Vet ikke om det er tenner, eller ettervirkningene av vaksina, men det har vert laaaange 12 dager etterpå! Bedre i dag, håper det kommer seg nå. Grinete, dårlig matlyst, forhøyet kroppstemperatur, mammadalt, falske meslinger osv. Sliten nå
 
79 cm og 10.360 tung.
 
17 mnd og nettopp vei og målt henne hjemme.

10.3kg (med bleie) og 80cm, synes faktisk ikke hun er så lita som "hun virker".
 
Vi har veid og målt hjemme vi også. 78 cm og 8,4 kg.
Hun har faktisk bare lagt på seg 2 kg på ett år! Men hun er jo både en duracell-kanin som sjelden sitter stille og i tillegg småspist, så det er vel ikke så rart.
 
Back
Topp