15 mnd jente sovner til pupp, ønsker å slutte med dette mtp på barnehage

Lila901

Andre møte med forumet
Jenta mi har begynt i barnehagen, men har til np sovnet til pupp, både på dag og kveld. Har sovnet noe i vogna også, men vil helst ha pupp. De siste to ukene har hun kun ville ha pupp når jeg har trillet i vogn. Sovnet i vogn med far og bestemor, men har tatt noe lang tid. Jeg trives med å amme, men kjenner at jeg ønsker å slutte med amming i søvn. Vet det blir tøft for lille:( Noen som har vært igjennom det samme, slutta med amming i søvn og nattamming, men fortsatt ellers? Pupp er veldig mye kos for hun også, bruker ikle smokk, eller noe annet som kos.

Er også noe bekymret for hvordan det skal gå med soving i barnehagen. Har vært tilvenningsdager nå pg da har jeg fått hun til å sove selv. Prøvde å trille uten å gi pupp, da gråt hun som jeg har aldri hørt før, kastet nesten opp også. Vil dette gå seg til tro? Alle de andre barna bare legger seg i vogna også sover de.
 
Det går seg til når du ikke er der. Din tilstedeværelse forverrer nok prosessen en del. Synes ikke du trenger å slutte å amme i søvn heller, om du ikke absolutt vil da.
 
Hvis hun sovner i vogn når far triller skal det få HELT fint i bhg.
Fortsett amming om du vil og gjør heller endringer hvis dette fortsetter å være et problem etter en uke i bhg hvor de prøver å legge barnet
 
Nysgjerrig på om det kommer gode råd her. Er i samme situasjon ang det å amme i søvn på kveld + natt. Jenta er 19 mnd. Går seg ikke til av seg selv her i gården iallfall, så noe må gjøres. Følger tråden din.
 
Back
Topp