15 måenders kontroll !

Bruker63be

Betatt av forumet
Hvordan gikk det for dere å hvor store har deres småtroll blitt ?? Her har han blitt 10570 gram og 80 cm :) vaksina gikk bedre enn forventa bare vrei litt på leppa , helt perfekt motorisk å hadde begynt å se forskjell på rundinger å trekanten hvor han skulle putte dem i hålet ;)

Skal dit den 23,gleder meg :) Her er han nok større.. Da han var 11 måneder var han ca 14 kg og 89 cm. Spent på lengde og vekt nå:)

Hvordan gikk vaksineringen?
Oi,så spennede da.. Flink ! :D

Hehe ja han har aldrig vært noe stor seg han , oj så stor gutt du har ;) det gikk ganske stille for seg jeg måtte holde ham fast i armen så stakk hun, da tok han frem den sure leppa :P men det tok ikke lang tid før han fant på noe annet å hadde glemt det , håper bare ikke han reagerer på den , vis dem reagerer er det mellom 5-12 dager etter sprøyta er tatt , kun 2 dager siden nå så krysser for at det ikke blir noe reaksjon ;) lykke til den 23 :D

Vi skal på tirsdag,håper hun har bikket 9 kg,men med mye sykdom de siste mnd tviler jeg litt,men håper,for vil bytte bilstol no:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg skal på mandag den14... Gruer meg til vaksinen, er redd det er jeg som begynner å grine... Holdt på å begynne de andre gangene, får såååå vondt i mammahjerte..!

Snuppa mi er 10kg og 81cm:) Lang og tynn:) Hun hater helsestasjonen, så hyler allerede når vi skal veie og måle. Blir ikke bedre av å ta sprøyta... Ikke morro:(

Huff ikke noe greit når dem griner å ikke har det noe greit , heldigvis glemmer dem smerten , greit å ha fått det overstått å heldigvis er det lenge til neste sprøyte ;)

Var idag,og vaksinen gikk bra. Gråt i 1 minutt kanskje.
Var 89cm og 14,2 kg :) Stor og fin gutt :)

Var der for 15 dager siden og ingen reaksjon på sprøyta, så da berget vi det denne runden :) Jippi! Snuppa var 10,8 kg og 81 cm ;) Men var ikke noe testing med å putte ting i kasser...

Her var snuppa 8270g og 78cm...
Litt mindre enn søsteren var,men hun følger sin kurve lille nurket mitt:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Var der for 15 dager siden og ingen reaksjon på sprøyta, så da berget vi det denne runden :) Jippi! Snuppa var 10,8 kg og 81 cm ;) Men var ikke noe testing med å putte ting i kasser...
Ingen testing her heller... Hun så bare at han var veldig viljesterk,og ba meg være streng og konsekvent mot han. Noe jeg er også :)

Var på onsdag og hun var 80 cm og 10 kg. Sprøyta gikk kjempebra. Gråt i 10 sekunder og så var det glemt. Var jo så mye rart og sjekke ut der;)

Back
Topp