15 juli

Nnem

Forumet er livet
VIP
I dag er min kjære sønn blitt 3 mnd gammel. Vært på hs på kontroll. Han er nå 6,7 kg og 64 cm lang. Vaksine har han fått også.

Været i Oslo er dåårlig. Som det regner.

Ha en fin torsdag alle sammen.

Møkkanatt, møkkavær, møkkadag. [8D]
G sovnet rett før 23 i går.
Og våknet rett etter 06 i morges.
Legg til at jeg ikke klarte å sovne før 5.30, og du skjønner sikkert hvorfor dagen i dag ikke er "topp". [8D]
Heldigvis fikk jeg sløve litt mens han så på TV i noen timer.
Eneste vi har gjort i dag er å være en liten tur i butikken - tok vogna siden det regnet slik, og da sovnet G tvert.
Nå ligger han og sover i vogna i gangen og nekter å våkne - blir morsomt til natten sikkert, men han har vært så sur og grinete i dag at jeg heller lar ham sove og koser oss i kveld enn vekker ham og har surpomp til selskap resten av kvelden.

I morgen skal G til pappan etter jobb, og være der over helgen, så jeg håper å få både sovet og ryddet/pakket en del da. [:)]
Noen som har lyst til å ta en tur på Child Planet i morgen, forresten?

Hei og hopp! Her er været schizofrent idag.. Det begynte med tidenes regnskur, gikk over til solskinn og litt blåst, og nå er det VIND og mørkegrått på himmelen.. Jeje...

Litt lite som skjer her om dagen forresten? Feriestemning gjerne.. [:)]

Jeg har vel ikke vært den beste deltakeren selv, men det er rett og slett fordi jeg har altfor mye å gjøre, altfor mye jeg bare MÅ rekke før ferien.. For etter ferien er det jobb igjen, og jeg gruuuuer meg sånn!!!! Helt fryktelig..

Vel.. Dagen idag har gått med til å gjøre fint lite, egentlig.. Vært på massasjetime, passet sønnen til en venninne et par timer, og så sovna jeg med Noah på ettermiddagen.. [8D] Nå er snart middagen klar, og mannen støvsuger mens jeg sitter her! Arbeidsfordeling kalles det visst.. Hehehe..
Må vel til pers og brette litt tøy og begynne å pakke så vidt, ettersom vi snart skal reise. [:)]

Her har vi vært på helsestasjonen med minsten i dag og han har fått vaksiner. Han skrek helt grusomt, og det var mye trøst som måtte til! Så fælt [&o]
I ettermiddag har det vært rydding og støvsuging. I tillegg har søster flyttet inn i leiligheten i andre etasje, så vi har hjulpet til litt der.

Nå ligger Aleksander i sengen og synger, sovner forhåpentligvis snart!

Jeg skulle gjerne ha vært med på Child Planet Minerva,men vi drar til Danmark i morgen.
Så inne på nettsiden til Child planet,det så jo kjempe bra ut.Jeg fikk ihvertfall ett bra tips der [:D].

I dag har jeg og Eirik vært hos frisøren og fikset håret.Eirik fikk ett sjarmerende smil når han var ferdig.
Han var så fornøyd og sa -jeg fin på håret mamma,mamma du fin du også- så søt da .

Så var jeg ute på nytt bikini oppdrag.uff jeg blir helt oppgitt jeg,så jeg tror det blir adidas shorts og bikini topp på meg.
Resten av dagen har gått med til pakking.Herregud så mye man skal ha med seg,bilen er overlesset.

Håper dere alle får en fin uke og fin ferie til dere som skal ha det,så titter jeg innom om ca en uke.Håper at forumet våres er full av nye tråder etter ferien
og at det er kjempe mange aktive her

God kveld [:)]

Idag kom vi hjem fra noen dager i Gøteborg. Vi har vært på Liseberg og på Ullared.. [:D]
Adrian storkoste seg på Liseberg. KJørte alle barnekarusellene, og synes de store kaninene som gikk rundt var veldig spennende og skumle [;)]

Ellers har vi bodd på hytte hos noen vi kjenner, koset oss masse i deilig varmt vær [:)]
Var 31 grader i skyggen da vi kom på mandag, så vi kjørte rett til en innsjø og badet. Vannet var 25 grader, deilig [:)]

Nå sover begge barna søtt, og mor sitter litt på dataen før det er sengetid [;)]

Nnem: Veide lille snuppa på mandag (3mnd akkurat) og da var hun 6860gr og 63 cm [;)]

Back
Topp