15.Januar!

*IdaMor*

Elsker forumet
JA det blir bursdagen til min sønn <3 Var på sykehuset idag og de hadde bestemt at det ble keisersnitt på meg! Hjerte mitt sank i magen når jeg hørte det, men setefødsel frister heller ikke :P

Tenk det om 8 dager er han her <3 vist han da ikke har tenkt seg ut tidligere :P Noe jeg ikke håper han gjør. Den 15 er dagen etter pappaen sin bursdag også ;)

Ja det håper jeg også :) Håper takene jeg har hatt kommer av at jeg har stresset veldig i det siste. Nå skal jeg ta ting med ro og nyyyte siste tid med stor rund mage og spark <3

så spennende!:)

Ja det er det :O Blir så mye mer virkelig når jeg har fått en dato :P

Spennende, håper du klarer å slappe av de siste dagene nå da:)
(kjenner jeg er litt missunelig på deg..:oops:;))

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Sikkert godt å få det bekreftet, nå kan du bare glede deg de siste dagene! Kjenner jeg og ble litt sjalu på seg som har en dato å gå etter, selv om jeg forstår du helst ville født selv;) lykke til!

Takk jenter :D Ja er greit å ha en dato, men også litt skummelt :p Tror det virkelig synker inn dagen før, skal legges inn kvelden i forveien... Fikk vite idag at det ble, de på sykehuset ble litt iritert siden dette var noe jeg skulle ha fått beskjed om før jeg dro hjem fra sykehuset sist. atså for en uke siden.
Sto i paiprene jeg fikk at jeg måtte ikke barbere noe nedentil de siste 3 ukene før ks meeeen det gjorde jeg igår :p Håper de ikke blir sure på meg da :p

Gratulerer med en dato!

Tusen takk :D så rart ög vite at det blir bursdagen til sønnen min, surealistisk :P

Back
Topp