15 dpo, og fortsatt ingen tante rød..

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
Jeg tok 3 tester 9 dpo, 10 dpo og 11 dpo (billigtester), men alle tre var negative.. noen som har erfaring med at billigtestene er lite sensitive? Jeg har vanligvis alltid 14 dager fra eggløsning til TR kommer, men nå er det NULL tegn til den, og jeg får alltid forvarsel!.. jeg våknet kl 5 i dag tidlig og var så kvalm at jeg trodde jeg hadde fått spysyken... men så gikk det over etter jeg omsider fikk sove litt til.. har også hatt veldig milde stikk nederst der jeg fornemmer at livmora er.. tok en rfsu test også 8 dpo som viste en svaaaak nesten usynlig skyggestrek, men regner ikke med den.. har også vært veldig trøtt.... kan sove 13-14 timer enkelte dager.. Noen som hadde negativ test 11dpo, og positiv test senere??

Testet ikke før jeg var to-tre uker over å skulle ha tr, så ingen efaring:/

Er nok bare å ta en test til. Men jeg gikk tre uker over en gang uten å være gravid. Syklusen var bare på utur. Stress og ferie kan gjøre syklusen rar. Har hørt om folk som må vente litt før testen blir positiv. Har ikke testet før 12 dpo selv.

Når man teste positivt varierer fra svangerskap til svangerskap.

Har god erfaring med at disse strimlene er sensitive, men det vil ikke nødvendigvis si de slår ut tidlig denne gang.

Med huleboeren fikk jeg først svak strek 12 DPO, med frøkna kom den 8-9 DPO, og med eldste først 16 DPO.

Så lenge TR er ikke har kommer kan du fremdeles være gravid. Prøv å ta en til....

Tusen takk for svar :) TR har fortsatt ikke meldt sin ankomst, og i dag er jeg 16 dpo, så blir nok å handle en test på butikken etterpå :p Har aldri hatt noe tull med tr, annet enn da jeg spontanaborterte, da ble det litt kluss, men lutealfasen var alltid på 14 dager. Så da er jeg 2 dager over tiden nå, i følge mine beregninger :) men venter med å teste til i morgen tidlig, så legger jeg ut bilde om den er positiv :)

Når man teste positivt varierer fra svangerskap til svangerskap.

Har god erfaring med at disse strimlene er sensitive, men det vil ikke nødvendigvis si de slår ut tidlig denne gang.

Med huleboeren fikk jeg først svak strek 12 DPO, med frøkna kom den 8-9 DPO, og med eldste først 16 DPO.

Så lenge TR er ikke har kommer kan du fremdeles være gravid. Prøv å ta en til....
Med eldste, testet du negativt før 16 dpo? Eller testa du ikke før den dagen? :)

Tusen takk for svar :) TR har fortsatt ikke meldt sin ankomst, og i dag er jeg 16 dpo, så blir nok å handle en test på butikken etterpå :p Har aldri hatt noe tull med tr, annet enn da jeg spontanaborterte, da ble det litt kluss, men lutealfasen var alltid på 14 dager. Så da er jeg 2 dager over tiden nå, i følge mine beregninger :) men venter med å teste til i morgen tidlig, så legger jeg ut bilde om den er positiv :)
Da har jeg et per spørsmål.
Når var det du spontanaborterte, og har du testet etter eggløsning med EL-tester:
De første månedene, ikke bare den første måneden kan syklusen tulle litt.
Har du ikke testet etter EL, kan det faktisk være at den var forsinket.

Men når det er sagt, du skriver i hoved innlegget at sist du testet var 11 DPO.
Det er veldig tidlig, og ikke unormalt å få negativ da selv om man er gravid.
Masse lykke til videre

Jeg bruker ikke el-tester, da jeg temper og kjenner kroppen min veldig godt, og vet at tempen stiger med 1 hel grad den dagen jeg har eggløsning, og holder seg der helt til tr kommer :) (har tempet hver dag for å kartlegge syklusen min) Får også el-slim 1 dag før el.
Min SA hadde jeg i slutten av oktober. Blødde i ca 2 uker, og da var alle testene fine hos lege, bortsett fra veldig lavt jernlager og litt lavt blodsukker. (Dvs. Ikke over verdi 5 på hcg og ingen andre indikasjoner på at noe var galt.) Syklusen min har vært på 28 dager som vanlig etterpå.. var også på legevakta med hovne eggstokker 2 dager etter el, og da sa legen at det kunne være vanncyster, og de kunne bli ekstra vonde etter el sa han. Men ikke noe alvorlig, for hadde ikke utslag på crp, og de måtte visst bare gå bort av seg selv uansett sa han. Men kjøper en test etterpå også ser jeg om den er positiv i morgen tidlig :) hvis ikke må jeg bare vente og se om tr dukker opp :)

Jeg har sett noen ikke testet positivt før 13-14dpo hvertfall :)

Jeg har sett noen ikke testet positivt før 13-14dpo hvertfall :)
Ok :) i kveld da jeg var på øvelse på klubben, så fikk jeg noe som minte om mensensmerter, men det gikk over igjen.. samme hadde jeg sist jeg var gravid og. Sånn var det frem og tilbake i lang tid før jeg endelig tok en test og fant ut at jeg var gravid :p men får bare se i morgen :) er så spent! :D

Jeg fikk veldig veldig svak positiv test ca en uke etter forventet mens så vil tro at du testet altfor tidlig ;-)

Back
Topp