15 dager dpo, IKM, negativ test

ungoghåpefull

Flørter med forumet
Hei!
Ville bare få ut litt frustrasjon/fortvilelse samt høre om andre har hatt de samme erfaringene.

Jeg skulle fått mensen igår og får vanligvis masse tegn 4-5 dager før den kommer, som kviser, kramper/murringer, oppblåsthet. Jeg har veldig regelmessig mens og de samme tegnene hver gang.

Denne gangen har jeg ikke fått kviser, kramper eller vært oppblåst og kroppen «føles» gravid ut om det gir mening, jeg har en god følelse! I tillegg har jeg hatt hodepine 4 dager i strekk, og hodepine er veldig uvanlig for meg. Jeg har også følt at kroppen ikke er helt sånn den pleier.

MEN, nå er jeg 15 dager dpo og får fortsatt negativ test. Har noen andre fått negativ test så mange dager dpo, men allikevel vært gravid?

Prøver å holde motet oppe, men kjenner det begynner å bli vanskelig.
 
Hvordan går det med deg @ungoghåpefull? Jeg gikk langt over IKM sist, men da hadde jeg bommet med EL-dato bare..
 
Hei @Freia1997, Det er nok dessverre det jeg også må ha gjort, bommet på EL-dato. Fikk mensen i forrige uke rett før jul. Må si det var utrolig skuffende, jeg hadde en veldig god følelse og mannen var også skikkelig optimistisk, han hadde til og med forberedt seg å fortelle aller nærmeste familie på juleaften. MEN, han er utrolig støttende og vi prøver selvsagt igjen denne syklusen.
Er veldig usikker på EL-dato denne gang da jeg tydeligvis har en litt uregelmessig syklus, så blir vel et nervevrak når det nærmer seg tid for mensen (eller forhåpentligvis positiv prøve).. Dette blir PP4, så vi har jo ikke prøvd sååå lenge, men det er vel noe med det at når man er klar og ønsker seg en liten en så inderlig så er det sårt når det ikke går og føles ut som det tar utrolig lang tid!

Dette ble et litt langt innlegg, men det var godt å få ut!
 
Hei @Freia1997, Det er nok dessverre det jeg også må ha gjort, bommet på EL-dato. Fikk mensen i forrige uke rett før jul. Må si det var utrolig skuffende, jeg hadde en veldig god følelse og mannen var også skikkelig optimistisk, han hadde til og med forberedt seg å fortelle aller nærmeste familie på juleaften. MEN, han er utrolig støttende og vi prøver selvsagt igjen denne syklusen.
Er veldig usikker på EL-dato denne gang da jeg tydeligvis har en litt uregelmessig syklus, så blir vel et nervevrak når det nærmer seg tid for mensen (eller forhåpentligvis positiv prøve).. Dette blir PP4, så vi har jo ikke prøvd sååå lenge, men det er vel noe med det at når man er klar og ønsker seg en liten en så inderlig så er det sårt når det ikke går og føles ut som det tar utrolig lang tid!

Dette ble et litt langt innlegg, men det var godt å få ut!
Om det er en trøst, etter den runden der vi bommet på EL og hadde god følelse - så hadde jeg dårlig følelse, men vi traff! Er 13+4 nå. Masse lykke til :love017
 
Så kjekt å høre, har nå begynt å innse at den magefølelsen ikke alltid er helt til å stole på. gratulerer så mye med graviditeten! :Heartred

Krysser fingrene for denne PP
 
Back
Topp