15+6 Føler meg ikke gravid lengre.

Pandaungen

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Hei :)
Er det flere som har den følelsen?
Har vært en del kvalm før, men det er så og si borte. Nesten så en savner det. Blir litt kvalm etter å ha spist og orker ikke så mye mat som før jeg ble gravid. Ikke vondt i bekkenet lengre heller ikke så trøtt og sliten. Siden jeg har en del ekstra kilo fra før, så syns ikke noe mage ennå heller. Veit det er normalt å føle seg bedre, men en blir liksom bekymret for alt da.
 
Bytter gjerne med deg altså [emoji28] Er ikke så kvalm lenger, men mangler totalt energi mesteparten av tiden, hodepine og ikke minst føler jeg meg høygravid (evt 90 år)! Føles som om magen er myye større enn den er, og å reise seg fra senga/sofaen, sitte på bakken og reise seg igjen, gå ut av bilen osv... føles så tungt! Hakket før jeg begynner å vagge når jeg går, for det føles heelt naturlig [emoji23][emoji23]

Har du en doppler eller noe som du evt kan forsøke å berolige deg med? Uansett er det normalt å bli bedre på denne tiden og sjansen for at det går galt nå er kjempe liten (iflg spesialisten jeg hadde på ul i uke 13.) [emoji846]
 
15+0 har hatt ei uke der jeg ikke følte noe til graviditeten. Ømme pupper forsvant og magen var ikke oppblåst. Men nå er det tilbake, med stikking i livmora i tillegg.
 
Bortsett fra bekkenløsning og stikkinger i magen så føler jeg meg ikke gravid.
 
Bare slapp av og nyyyt! Jeg hadde ett par slike dager, og angrer på at jeg ikke brukte de dagene fullt ut, for nå er kvalmen tilbake :inpain: er 16+2 i dag :)
 
Det er ganske vanlig å bli i bedre form i andre trimester. Nyt!
 
Veldig vanlig å føle seg tilnærmet normal form i andre trimester:) For mange gravide er denne delen av svangerskapet den aller beste:) Nyt det, er ikke gøy å være i dårlig form:)
 
Back
Topp