15 000

Virretrollet

Betatt av forumet
Novemberbarna 19
❤️Mailykke 2022❤️
Hei dere..

HCG min ble målt til 15 000 på mandag! Må innrømme jeg er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei... tok ny Prøve i dag og skal til legen på Fredag. Forhåpentlig får jeg en ultralyd da!

Noen som tørr å gjette hvor langt jeg er? Bør være 6 uker vell? Noen som vet om en grei HCG skala man kan lese på?

Takk tror ikke jeg har hatt mensen siden januar... mulig slutten av januar.. kjenner jeg nesten blir litt flau over meg selv
Haha, fort gjort! :cool14

Til sammenligning så hadde jeg første dag i min mens 9.2, jeg hadde eggløsning ca 22.2, og nå på mandag målte jeg hcg til 2111(17 dager etter EL), i følge mine beregninger skal hcg da egentlig øke til 15’ i løpet av helgen, og da er jeg ca. 5+2/5+3..

Men, nå kan det se ut som jeg ligger litt i øverste sjikte på de skalaene da..
Ingen fasit i noe av det jeg skriver her altså, men bare så du kanskje kan dra noen paralleller ;)

Last edited:
Hei dere..

HCG min ble målt til 15 000 på mandag! Må innrømme jeg er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei... tok ny Prøve i dag og skal til legen på Fredag. Forhåpentlig får jeg en ultralyd da!

Noen som tørr å gjette hvor langt jeg er? Bør være 6 uker vell? Noen som vet om en grei HCG skala man kan lese på?

Det er utrolig individuelt :)

Takk tror ikke jeg har hatt mensen siden januar... mulig slutten av januar.. kjenner jeg nesten blir litt flau over meg selv

Jeg hadde sist mens 27.1 og har termin helt i begynnelsen av november. Har du regelmessig syklus? Om du hadde sist mens tidligere enn dette og med regelmessig syklus på 28 dager er du nok rundt 7-8 uker på vei, hvis jeg kan komme med litt vill gjettning! :hilarious:

Jeg ble uplanlagt gravid, men har alltid testet om mensen ha vært forsinket en dag, eller om jeg har følt meg rar. Kjekt å ha «stålkontroll» på syklusen :hilarious:
uansett, kan jeg si gratulerer? :rolleyes::Heartpink

Vedlegg

• E2B63FAF-3243-4EE2-9AA8-9CB361160E12.jpeg
    E2B63FAF-3243-4EE2-9AA8-9CB361160E12.jpeg
    41,6 KB · Visninger: 14
Det er utrolig individuelt :)

Jeg hadde sist mens 27.1 og har termin helt i begynnelsen av november. Har du regelmessig syklus? Om du hadde sist mens tidligere enn dette og med regelmessig syklus på 28 dager er du nok rundt 7-8 uker på vei, hvis jeg kan komme med litt vill gjettning! :hilarious:

Jeg ble uplanlagt gravid, men har alltid testet om mensen ha vært forsinket en dag, eller om jeg har følt meg rar. Kjekt å ha «stålkontroll» på syklusen :hilarious:
uansett, kan jeg si gratulerer? :rolleyes::Heartpink
Jeg hadde mensen i Januar, men når i Januar er jeg usikker :P haha! Huff.. har alltid hatt kontroll... og med pco og pcos så er det litt artig :) Jeg er veldig glad for graviditeten, selvom den langt ifra var planlagt :P
Takk for det <3 :D

Jeg hadde mensen i Januar, men når i Januar er jeg usikker :p haha! Huff.. har alltid hatt kontroll... og med pco og pcos så er det litt artig :) Jeg er veldig glad for graviditeten, selvom den langt ifra var planlagt :p
Takk for det <3 :D

Jeg hadde forresten 18000 på mandag 6+2, umulig ånsammenligne da men :hilarious:

Jeg er i samme båsen som deg...:D Vet ikke når jeg hadde sist mens og om den var en skikkelig mens:wacky:

Har veldig ustabil mens, som kommer og går som den vil. Kan vare i 14 dager, for så å bli borte i 5-6 uker, og så tilbake til «normalen» igjen.
Har også fått beskjed at det så og si er umulig for meg å bli gravid, med en stengt eggeleder og en som ikke funker optimalt. Har bare gått med IVF forsøk tidligere, så har ikke gått på prevensjon for å unngå en evt graviditet. Tok i tillegg utsettelses piller for å ikke få mensen mens jeg var på ferie.... Men da jeg sluttet på pillene så kom ikke mensen, bare masse gravidsymptomer:sour::spitoutdummy:

Har ikke blitt noe klokere etter timen hos legen i dag... :wtf: prøvde ul men legen var ikke noe god på det... hehe, så fått henvisning til ul ;)

Back
Topp