14DPO- er testen for svak?

J

Jollyen1995

Guest
Hei!

Som overskriften sier, jeg er 14DPO og igår ved 13DPO fikk jeg en supersvak strek på morgenurinen. Alle andre tester tidligere i syklusen har vært blenda hvite.
Testet igjen idag tidlig med morgenurinen og streken var ikke blitt noe mørkere. Testet igjen i 15:30 tiden idag og da var streken hakket mørkere.
Jeg er bekymret over at jeg er 14DPO og streken ikke er mørkere og at den ikke skal ha riktig utvikling slik at det ender i kjemisk svangerskap.
Får ikke til å sette inn bilde, men streken er slik at man såvidt kan se den og få den med på bilde.

Noen som har erfaring med dette eller tanker rundt det?
 
Er du helt sikker på at 14 dpo er riktig? Kan du ha hatt eggløsning et par dager senere enn antatt?
 
Kan hende egget har festa seg så sent som 10-12 dager . Eller at EL var senere . Hvis ikke så er jo sjansen der for at det er kjemisk eller ikke er bra . Jeg hadde svak test da jeg fikk MA . Hadde ikke den sterke testen .
 
Er du helt sikker på at 14 dpo er riktig? Kan du ha hatt eggløsning et par dager senere enn antatt?
Jeg er ikke helt sikker! Fikk positiv eggløsningstest både strimmel og clearblue for 15 dager siden, så antar eggløsningen var dagen etter og jeg er 14DPO idag. Men har ikke tempet, så vet jo ikke…
Får krysse fingrene for sterkere strek imorgen tidlig:)
 
Hei!

Som overskriften sier, jeg er 14DPO og igår ved 13DPO fikk jeg en supersvak strek på morgenurinen. Alle andre tester tidligere i syklusen har vært blenda hvite.
Testet igjen idag tidlig med morgenurinen og streken var ikke blitt noe mørkere. Testet igjen i 15:30 tiden idag og da var streken hakket mørkere.
Jeg er bekymret over at jeg er 14DPO og streken ikke er mørkere og at den ikke skal ha riktig utvikling slik at det ender i kjemisk svangerskap.
Får ikke til å sette inn bilde, men streken er slik at man såvidt kan se den og få den med på bilde.

Noen som har erfaring med dette eller tanker rundt det?

Hva slags test bruker du?
 
Bruker babyplan sine early pregnancy test.
Testet igjen i kveld, nå er dessverre streken blitt nærmest ikke-eksisterende og jeg har begynt å blø litt lyserosa.. Så ser ikke lovende ut dette..
 
Bruker babyplan sine early pregnancy test.
Testet igjen i kveld, nå er dessverre streken blitt nærmest ikke-eksisterende og jeg har begynt å blø litt lyserosa.. Så ser ikke lovende ut dette..

Uff så kjipt, de testene er jo supersensitive og fanger opp det som er. Enig i at streken burde vært tydelig hvis du er 14dpo
 
Back
Topp