.

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
Å herregud , da hadde jeg klikka! 
Men hvis jeg skulle delt en slik hemmelighet med to venninner først, ville jeg forsikret meg om at de IKKE kom til å fortelle dette videre. Kanskje du ikke sa det til dem? 
Uansett var det utrolig frekt uten å spørre deg om lov. Jeg hadde blitt veldig sint på dem, og absolutt tatt dette opp!
Det hadde IKKE vært greit!!

Jeg hadde blitt sinna, men jeg hadde kanskje tenkt litt bedre gjennom hvem jeg snakka med i utgangspunktet...

Jeg som har kort lunte fra før hadde klikket noe inni /%$(($#! 
Hadde hvertfall ikke pratet til den venninna på en goooood stund! Jeg fortalte mine 2 bestevenninner at jeg var gravid leeeenge før familien fikk vite det, heldigvis klarte de å holde det for seg selv. 

Mannen derimot plapret til tanta si som klarte å fortelle hele slekta hans inkludert hans mor og søster. De var jo litt småsure over at de ikke fikk vite det først ( var da 15 uker på vei).

Hadde blitt dritforbanna sjæl jeg!
Og man burde ikke trenge å fortelle venninnene sine at de ikke skal si noe videre, for hva er vitsen med å gå rundt å plapre når man ikke vet helt om folk vet det..?

Jeg må presisere at de har fått beskjed om å holde kjeft. Så dette er skuffende for megemoticon

Jeg hadde blitt såå forbanna! Herregud at det går ann!! 

Jeg hadde blitt rimelig sinna, og ganske skuffet om de to jeg valgte å fortelle det til og sa de ikke skulle si det videre likevel gjorde det. 

Nei, så grusomt!! Da hadde jeg blitt veldig lei meg! og sint! En ting er om familien hadde visst det, og venninnene dine hadde sagt det til noen andre venninner (det opplevde jeg, men gjorde ikke noe stort ut av det, hadde vel ikke vært så påpasselig med å si at det ikke skulle videre), men familien er jo første prioritet! Og det er obligatorisk at du skal få fortelle dem det selv! Makan!!

IdaLolita skrev:
Hadde blitt dritforbanna sjæl jeg!
Og man burde ikke trenge å fortelle venninnene sine at de ikke skal si noe videre, for hva er vitsen med å gå rundt å plapre når man ikke vet helt om folk vet det..?

Helt enig!!! Det skal ikke være nødvendig å be de holde kjeft om det..

fy søren da hadde jeg blitt skikkelig lei meg og utrolig skuffa!!!

Fy søren! DET er dårlig gjort det! Hvordan kan folk få seg til å tro at slikt er greit??!! Hadde blitt så sint! Du må ta det opp med dem!

Oi, skjønner godt at du er skuffet, og kanskje en anelse sint...

De vennskapene hadde jeg revurdert.... Rett og slett. 

Jeg er et familiemenneske så for meg så er det en selvfølge at mamma og nærmeste familie får vite det først, så jeg hadde nok ringt de med engang jeg ble gravid - ikke sagt det til to venninner som tydeligvis ikke har fått god nok informasjon om å holde tett engang. Og om de har fått beskjed om å holde tett så lekker de som ei sil ihvertfall...
lærepenge: viktige beskjeder = familie først ;-)

oh hvite lakenrumpe skrev:
Jeg er et familiemenneske så for meg så er det en selvfølge at mamma og nærmeste familie får vite det først, så jeg hadde nok ringt de med engang jeg ble gravid - ikke sagt det til to venninner som tydeligvis ikke har fått god nok informasjon om å holde tett engang. Og om de har fått beskjed om å holde tett så lekker de som ei sil ihvertfall...
lærepenge: viktige beskjeder = familie først ;-)

Ingen lærepenge dette sånn egentlig dette. For hos meg kommer ikke slikt først. Jeg er mere nærme min vennine enn min familie egentlig. Men dette var nok enn glipp, og enn lærepenge for de. Men surt for meg da.

Jeg ser jo tydelig hva dette gjelder ved å lese svarene.. 

Jeg hadde blitt utrolig lei meg! Familien skal ikke måtte høre det av noen andre enn dere selv!
Jeg er litt redd det samme kan skje for oss, at familien til mannen får vite det ved en glipp hos noen andre da litt fler enn planlagt plutselig har fått vite om graviditeten.. 
Tror vi får vurdere å si det snart jeg.. Fikk en dårlig følelse av denne tråden :p

Back
Topp