*

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
...

Sender deg en stor klem, vennen.........

Så utrolig dårlig gjort av mammaen din! Jeg forstår ikke at det er mulig å være slik mot egne barn engang jeg da.

*yummymummy* skrev:
Så utrolig dårlig gjort av mammaen din! Jeg forstår ikke at det er mulig å være slik mot egne barn engang jeg da.

Enig...

Du har jo ikke ødelagt noe! Hvis dette var noe mellom deg og din bror er det jo helt tullerusk at hun skal blande seg i dette! Utrolig stygt å si noe sånt om sin egen datter! Skamme seg skulle hun!!

Sender deg en god klememoticon
Høres ikke ut som om det er så galt å ligne faren din allikevel!

Vel.. Der fikk du en bekreftelse på at alder er bare ett tall... Å være VOKSEN har ingen ting med antall år å gjøre.Desverre høres det ut til at hun mangler den delen som handler om å være voksen.. Jeg er så lei meg på dine vegne.
At du krangler med din lillebror er da ikke noe hun har med å gjøre? Å klare å slenge ut av seg det hun gjorde - det gjør man bare ikke!
Som en ukuelig optimist får jeg vel bare si - Du har i alle fall lært mye om morsrollen! Du vet godt hva man IKKE skal gjøre i alle fall.
Din sønn er heldig som har deg,og hadde du bodd i nærheten skulle du feiret jul med oss!

Hev deg over henne ,du er voksen - hun er desverre ikke det.

Sånt kan man da virkelig ikke si om barnet sitt?!?!? Flott at du er lik pappan din da, så slipper dine barn å få høre sånt når de blir voksne og uenige med deg. 

Jadasåneidaså skrev:

*yummymummy* skrev:

Enig...

hmmm jeg har på følelsen av at det er mammaen din sin skyld at lillebroren din er blitt en bortskjemt drittunge...?

utrolig umodent og slemt av en mamma å oppføre seg slik. man må alltid kunne prate sammen!

Dårlig gjort
Varm klem til deg

Mrs Lutz skrev:
hmmm jeg har på følelsen av at det er mammaen din sin skyld at lillebroren din er blitt en bortskjemt drittunge...?

utrolig umodent og slemt av en mamma å oppføre seg slik. man må alltid kunne prate sammen!

Bingo!

Han er fly forbanna fordi jeg sa i fra hvordan ting var her, og at jeg ikke hadde planer om å kjøpe mat til han, vaske klærne hans og rydde mens han satt og gama 24/7...
Han fikk da tilsnakk, av vår far...Og beskjed om å skjerpe seg så lenge han bodde her...
Men til mamma sier han selfølgelig at alt jeg sa var løgn, at det var JEG som hadde sitti på ræva og brukt hans penger osv...
Så nå tror jo de at jeg har løyet for pappa fordi jeg ville at han skulle få huden full...

Føler jeg har falt tilbake i barndommen og ikke kommer meg ut av det igjen...

Back
Topp