.

februargullet

Forelsket i forumet
Anbefaler dere å ikke åpne Vg nett foran barna, stygg forside.....

Hvor mange ganger har ikke han dødd nå egentlig?

Lykkeliky skrev:
Hvor mange ganger har ikke han dødd nå egentlig?

Ikke godt å vite men hadde vært bra for Libya...

Miss Claymore! skrev:
Vet da faen hvem gadaffi er jeg..

Seriøst?

Miss Claymore! skrev:

Lucas09 skrev:

Miss Claymore! skrev:
Vet da faen hvem gadaffi er jeg..

Seriøst?

Ehm ja?

Du får kanskje google eller se på førstesida til Vg du da, han har jo vært i nyhetsbildet i 40 år og noe heftig de siste månedene...

Jeg syns det er unødvendig å legge så sterke bilder direkte på førstesiden jeg.
De kunne heller vist bildene inne i artikkelen, så kunne de som ikke føler for å se bilder av en tydelig mishandlet og død mann få slippe å se.
Liker ikke å se bilder av døde folk jeg, men fikk slengt dem i trynet da jeg åpnet nettavisen..
Takk for deeet...

Jeg syns det er rett og slett motbydelig!! Skjønner ikke vitsen med å kline en blodig, død person utover samtilige nettaviser. KVALM!

*Moråse* skrev:
Jeg syns det er unødvendig å legge så sterke bilder direkte på førstesiden jeg.
De kunne heller vist bildene inne i artikkelen, så kunne de som ikke føler for å se bilder av en tydelig mishandlet og død mann få slippe å se.
Liker ikke å se bilder av døde folk jeg, men fikk slengt dem i trynet da jeg åpnet nettavisen..
Takk for deeet...

Enig, skjønner ikke vitsen, burde vært valgfritt å se døde, blodige mennesker.
Selv om jeg ikke har noe problem med det selv, så skjønner jeg jo at andre kan ha det.
Også er det jo en del barn som kanskje ser det og.

Når jeg ser disse klippene hvor de drar han ned fra lastebilen og sleper en halvdød Gaddafi voldsomt rundt i gatene, så vet jeg ikke om jeg synes noe bedre om disse menneskene!! Synes det er helt på tryne alt sammen!

Back
Topp