.

Jeg har også hatt sånne menssmerter i det siste. Tror det bare er livmoren som utvider seg.
 
Graviditeter er jo så forskjellige at det er jo igrunn ingenting som er normalt.
Noen har en type symptomer, andre har en annen type symptomer osv. Og i tillegg varierer det fra første til andre graviditet, så man kan ikke regne med å ha like symptomer begge gangene heller (på godt og vondt ;)
Jeg hadde først litt murringer alla mens-murringer, men synes det har gått mer over i veldig svake menssmerter som kommer og går, og tenker "er det normalt?". Men det som er normalt for en av oss her inne, er ikke normalt for neste... Har du feks andre symptomer?
Jeg tenker at pri 1 er at TR holder seg unna :-D Pri 2 er å ikke ha voldsomme smerter/kramper i magen.
Lykke til og kos deg :-D
 
Hadde mer murringer med de to første.
I dette svangerskapet så tenker jeg nesten ikke over at jeg er gravid, for har nesten ikke symptomer i det hele tatt. Såg fosteret som bevegde seg og et bankende hjerte på UL i forrige uke, så alt er vel som det skal selv om vi ikke kjenner så mye... :)
KOOOS deg med ikke å ha vondt!

 
Sist kjente jeg ikke noe til disse "menssmertene", unntatt helt i begynnelsen.  Nå blir jeg bekymra hver gang jeg HAR disse "menssmertene" :P
 
Jeg hadde en del i sist svangerskap, men ikke noe denne gangen. Har vært på ul så vet at alt er fint :)
 
Jeg hadde en del i sist svangerskap, men ikke noe denne gangen. Har vært på ul så vet at alt er fint :)
 
Jeg har hatt forskjellige symptomer ved alle mine graviditeter.. Jeg har alltid hatt masse mensmurringer, men jeg har flere venninner som ikke har hatt det, så det er like normalt som å ha det!
 
Back
Topp