..

DenicaD skrev:

1. Hva ligger dere på i årslønn? Ca 125 000 i 50% stilling

2. Kommunal eller Privateid BHG? Privat, familiebarnehage

3. Ansennitet? 5 år

4. Har du fått tildelt ansvarsoppgaver? f.eks formingsansvarlig, aktivitetsansvarlig, uteansvarlig, kjøkkenansvarlig, medisinansvarlig, osv. Nei. Vi er berre 2 1/2 voksne, så vi deler på alt. Eg tar meg ofte av matlaging og ein del kreative saker, dei andree tar seg oftare av planlegging av utflukter osv. Vi gjer mest av dei aktivitetane som vi likar best, passar godt saman på den måten, vi tre.

5. Får du ekstra lønn pga. ekstra ansvarsområde Nei, har som sagt ikkje noko konkret ekstra ansvarsområde. Generell planlegging tar vi ofte på personalmøter, ingen treng å sitte og planlegge ulike ting heilt aleine.

DenicaD skrev:

1. Hva ligger dere på i årslønn? 278 000 kr

2. Kommunal eller Privateid BHG? Privat

3. Ansennitet? 2 år

4. Har du fått tildelt ansvarsoppgaver? f.eks formingsansvarlig, aktivitetsansvarlig, uteansvarlig, kjøkkenansvarlig, medisinansvarlig, osv. Nei, vi deler på det meste, men har 1 time ubunden planleggingstid i uken.

5. Får du ekstra lønn pga. ekstra ansvarsområde Nei, men får gå tidlig/komme sent 1 dag i uken, pga den ubundne timen.

Jobber som fagarbeider, og steg derfor 30 000 kr i året, så når eg var assistent hadde jeg altså 248 000 kr i året.

vil bare si at man får ikke ekstra lønn for ansvarsoppgaver - det er en del av jobben selv om man er assistent. fordeling av ansvar er bare en type organisering av arbeidsfordelingen. noen barnehager fordeler ansvar for forskjellige ting, noen ikke. som assistent må du kunne bidra til ulike aktiviteter med barna og å ha ansvar for samling eller formingsaktivitet er en selvfølge og inkludert i jobben. det finnes ulike verv som f.eks. brannvernansvarlig og hms-ansvarlig, det er litt utenom "alles" ansvar, men allikevel ikke tilleggsbetalt.

1. 270 000 ca
2. Privat.
3.Jobbet der 1 år
4.Nei.

DenicaD skrev:

1. Hva ligger dere på i årslønn? 270 000

2. Kommunal eller Privateid BHG? privat

3. Ansennitet? 6 år ( har ansenitet fra alle steder jeg har jobbet, har jobbet i barnehage 4 år)

4. Har du fått tildelt ansvarsoppgaver? f.eks formingsansvarlig, aktivitetsansvarlig, uteansvarlig, kjøkkenansvarlig, medisinansvarlig, osv. nei

5. Får du ekstra lønn pga. ekstra ansvarsområde nei

Back
Topp