.

Aner ikke, men gratulerer med graviditeten!!!:)
 
Gratulerer  :)

Så du har en jobb du har permisjon fra? Hvordan jobb er evt dette?
 
Jeg vet ikke om jeg er gravid enda, skal ta en test de neste dagene..men det er en sjangs.

Ja, jeg jobber i helsevesenet, i kommunen..80 %. Har du greie på det?
 
Jeg bare føler jeg er gravid..å det har stemt ved tidligere svangerskap..
 
Skjønner  :)

Er jo sånn at hvis du har en jobb som ikke er gunstig for barnet, at du kan få svangerskapspenger. Vet jo ikke hva du jobber med. 
 
Jeg får ringe nav å høre i morgen, så slipper jeg å tenke mer på det..å ta en test i morgen, kanskje det ikke er grunn til bekymringer ;)

Takk for svar :)
 
Hvis du har fast jobb så har du jo krav på penger.. jeg startet på jobb etter permisjonen min for noen dager siden.. :-/ føler det ikke helt gunstig jobbmessig å bli gravid nå. Men tenker at det kun er noen år man er i småbarnstadie. Vi synes det er greit å få to tette for så å bli ferdig med det. :) Kan jeg yte mer på jobb senere.

Gruer meg jo til å si det til sjefen.. Kommer til å vente så lenge det går med å fortelle det.
 


Smila79 skrev:
Hvis du har fast jobb så har du jo krav på penger.. jeg startet på jobb etter permisjonen min for noen dager siden.. :-/ føler det ikke helt gunstig jobbmessig å bli gravid nå. Men tenker at det kun er noen år man er i småbarnstadie. Vi synes det er greit å få to tette for så å bli ferdig med det. :) Kan jeg yte mer på jobb senere.

Gruer meg jo til å si det til sjefen.. Kommer til å vente så lenge det går med å fortelle det.

Ja jeg har fast jobb. Men det jeg lurer på er om jeg har rett på sykepenger hvis jeg blir dårlig om 2-3 uker, slik som jeg har gjort i mine andre svangerskap. Nav har gjerne noen regler for hvor lenge en må ha vært i jobb igjen før man har krav på dette. Jeg har kun vært i jobb 1 uke i morgen...etter å ha vært i permisjon over 2 år.

Skjønner hva du mener. Jeg gruer meg også til å fortelle sjefen, tipper hun ikke blir helt fornøyd da..men nå er det siste babyen for oss :)

Gratulerer til dere som er gravid :)

 
Back
Topp