.

saya2009og2012

Glad i forumet

jeg klarer ikke å tro at det er så ille at det er greit at mormor ringer for å si noe sånt jeg, så derfor sier jeg at du burde unnskylde deg for det du sa.

i min verden har du det "alt for godt" ettersom dette er et problem ;) :D

Jeg ville sagt unnskyld til han.. Synes det var dårlig gjort å komme hjem fra jobb for så å si at han gjorde noe "galt" når du faktisk sa det til han dagen før OG han sluttet da du ba han om det..
Skjønner frustrasjonen om han aldri vet når det er nok, men han ga seg jo når du sa at det holdt.. Da har han ikke trosset deg på noen som helst måte.. Han tok til seg kritikken han fikk og det er dårlig gjort å overøse han med dette.. Synes jeg...

Denne måtte jeg smile litt av, den var jo litt søt....
Vel, du kunne vel bare sagt til moren din at du tok det opp med han i går og han sluttet med det da, og latt det bli med det. :)

Dette synes jeg var veldig rart?! 

Jeg synes synd på mannen din, og mener det der er et "luksusproblem" for deg. 
Han ser vel sel når det blir for mye, og hva guttungen tåler? Her i huset er det mye herjing og kiling mellom min samboer og sønnen vår, og jeg NYTER å se at de koser seg sånn. 

Og moren din? Er det virkelig normalt å ringe til deg og si at "nei, vet du hva. I dag synes jeg Thomas kilte lillegutt altfor mye!!" Herreland. 
Med mindre det var grov kiling, og guttungen synes det var veldig ubehagelig da..

Stakkars mannen din, skjønner godt at han ble lei seg. Og spesielt når det er et problem som dette! Hadde vært noe annet om dere klaget på at han ga guttungen for mye søtsaker..  

Dette er da ingen krangel.

Du videreførte info og han gråt og ble lei seg.

Prat om det siden, det løser seg. 

Juliette skrev:
Denne måtte jeg smile litt av, den var jo litt søt....
Vel, du kunne vel bare sagt til moren din at du tok det opp med han i går og han sluttet med det da, og latt det bli med det. :)

Dramaqueens..? heheh..

Nei men dette var da absolutt ikke noe å krangle om..
At han blir lei seg og begynner å grine for noe sånt,syns jeg også var litt iovrkant jeg da..

Dere har nok ordnet opp nå...

Det å bli kritisert for hva man gjør er ikke artig, å vertfall når man prøver å gjøre noe positivt. Når man attpåtil får høre at FLERE reagerte på det så blir det sårt, spesiellt om man ikke er full av selvtillit.

Jeg synes du skal si at du ikke mente det slik i går. At det ble helt feil. Si at du ikke liker at han kiler barnet slik at han må slutte med det og forsikkre han om at han ikke gjør alt annet feil, at det er bare dette.

Synes det er helt elendig at ditt problem blir latterliggjort, fordi et problem er et problem uensett alvorlighetsgrad.  Her må jo enten sambo være døende, ha store pengeproblemer eller har barnevernet på nakken for atman får aksept her inne for at det er et probøem.

Back
Topp