?????

linda1982

Forelsket i forumet
Noen her som har prøvd og lagt seg på madrass inne på rommet til de små??? Her tuller vi så forferdelig med nattesøvnen, så vurderer å legge meg på madrass inne på rommet hans. Så erfaringer og råd mottas md takk!!!

Jeg har ikke prøvd det, men jeg tror kanskje el nino har det, så jeg dytter for deg. Våkner han mange ganger etter han har lagt seg?

Er så trøtt at jeg trodde det sto maskara... Måtte lese det to ganger før jeg fikk noe forståelig ut av det innlegget gitt..

Har prøvd madrass og det funket supert. Lå vel der en natt, men hadde madrassen der inne en stund i tilfelle. Tror alle ble roligere av det, så det fungerte veldig godt for oss.

Er så trøtt at jeg trodde det sto maskara... Måtte lese det to ganger før jeg fikk noe forståelig ut av det innlegget gitt..

Har prøvd madrass og det funket supert. Lå vel der en natt, men hadde madrassen der inne en stund i tilfelle. Tror alle ble roligere av det, så det fungerte veldig godt for oss.

Vi har prøvd når han var urolig en periode, det funket ikke da siden han bare "prata" til oss... 

Det gikk over av seg selv, men var hardt når det sto skikkelig på!! Nå sover vi på samme rom som han når vi er hos svigers, det går greit da.. 

Ja, han våkner mange ganger... Sånn ca hver halvtime... Og han kan rase og rase...  Må bare prøve ut det med madrassen... :-) Håper det  funker...

nei.. :P Men har prøvd å flytte senga til joakim inn på mitt rom:P Det gjekk bra iallefall;P

sorciere_ skrev:
nei.. :P Men har prøvd å flytte senga til joakim inn på mitt rom:P Det gjekk bra iallefall;P

SIGN, hehe hehe, her he han bare søve 2 nette inne på eige rom..ligg i senga si vesia av oss..he gamle senga si der å so den han vann på nye rommet sitt. Trur mora e meir bekymra over å sende na ut enn han e ;) stakkars gutt ;)

Back
Topp