.

Jeg er heller ikke noe frokost-meknneske, men er litt småkvalm når jeg våkner, og det går over så fort jeg har fått i meg litt mat. Har mistet sultfølelsen, men blir kvalm istedenfor når det tar for lang tid mellom måltidene, så jeg har alltid litt frukt/grønnsaker tilgjengelig, og har begynt å spise mye mer regelmessig..... Samt drikker masse vann.
 
Enig med dere jenter! Jeg har stort sett aldri spist frokos, ikke siden barneskolen. Nå er det det første jeg gjør, ellers så blir jeg dritkvalm. Og så spiser jeg lite og ofte. Foruten frokost, lunsj og middag så går det i frukt, yoghurt, knekkebrød, og nøtter. Men ikke mye av gangen. Og masse vann! Det hjelper meg i hvert fall...
 
Jeg hater frokost, men vanligvis pleier det å gå greit å få i meg frokost når jegkommer på jobb. Nå tar det en time for to knekkebrød og når jeg må levere i barnehage først blir det bare enda verre (har jo ikke tid til en times frokost hjemme først). Er ukvalm med en gang jeg slår opp øynene for dagen, men så kommer kvalmen kjapt. Presser i meg litt mat ogspiser ofte, men syns ikke det hjelper:S Frem til ti er jeg skamkvalm nå uansett om jeg spiser ingenting, litt, litt mer eller mye.
 


*NinaK* skrev:
Jeg er heller ikke noe frokost-meknneske, men er litt småkvalm når jeg våkner, og det går over så fort jeg har fått i meg litt mat. Har mistet sultfølelsen, men blir kvalm istedenfor når det tar for lang tid mellom måltidene, så jeg har alltid litt frukt/grønnsaker tilgjengelig, og har begynt å spise mye mer regelmessig..... Samt drikker masse vann.


Sign alt sammen:) foruten om vann, drikker farris heller:)
 
Jeg kan ikke stå opp uten å spise forkost lenger tror jeg. For drikker jeg bare vann og tar de gravid pillene mine så kaster jeg opp. MASSE.

Skulle gå til jobben fra barnehagen til snuppa i går.. er ca 2 km, men jeg brukte nesten en time på å gå, for jeg kasta opp hele veien. Ikke noe særlig flaut da :(
Men i dag har jeg drøyet den litt, for jeg er faktisk ikke dødelig sulten som jeg pleier å være.. kanskje det ikke er så ille i dag da :)
 


*NinaK* skrev:
Jeg er heller ikke noe frokost-meknneske, men er litt småkvalm når jeg våkner, og det går over så fort jeg har fått i meg litt mat. Har mistet sultfølelsen, men blir kvalm istedenfor når det tar for lang tid mellom måltidene, så jeg har alltid litt frukt/grønnsaker tilgjengelig, og har begynt å spise mye mer regelmessig..... Samt drikker masse vann.

Akkurat sånn føler jeg å det.

 
Back
Topp