• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

:)

det går veldig bra her bortsett fra at æ føler meg som en alene mor av og til for han vil gjøre minst mulig som å skifte bleie, gi mat, bade dem, legge osv. men men kunne vel vært værre.

drar til rhodos om ei uke. gleder oss kjempe masse. blir der i 15 dager. spent på hvordan lille sofie takler varmen. tror hun kommer til å storkose seg i bassenget for hun ELSKER å bade:)

Lenge siden jeg har vært her jeg å gitt! så mye som skjer at tiden rekker ikke til så mye babyverden lenger!

Men her går det veldig bra :) Koser meg mer og mer med min lille søte!
Helt vilt hvor fort tiden går... Nå rulles det alle veier, og stemmen testes ut, helst de høye hyle vokalene! hehe

Hei hei :)
Ganske ny her så vet ikke om vi har hilst? Isåfall; Hei :)
Her går det litt som linneamamma, rulling og stemmetesting på høyt nivå :) Ellers spennende dager med testing av fast føde og nye sove rutiner.

hei..en stund siden jeg har vært her jeg også. Jamie våkner fortsatt to ganger om natten til tross for fast føde i disse dager. Han får grøt morgen og kveld og middag midt på dagen.
Han leker med stemmen sin i disse dager og er blitt mye mer mobil, men ennå ikke rullet fra mage til rygg eller motsatt.
Var på 5 mnd kontroll forrige uke og han er nå 69 cm lang og veier 7,7 kilo..

heihå :-) 
her i huset går det veldig fint, hadde noen tøffe første mnd..men nå er snuppa 5mnd og vi bare koser oss :-D
Får mer og mer mat,altså grøt,middag å frukt :-D det er sååå gøy... hun elsker det, alt utenom middagsglass :-P det er ikke sååå stas.... 
Sover i hyttogvær,men bare hun sover så er jeg fornøyd :-D
max 1mating om natta, og det er herlig :-D :-D :-D 
Venter spendt på når hun skal rulle fra rygg til mage :-P

Back
Topp