:-)

fru2

Blir kjent med forumet
Jeg er gravid jenter, testet i dag og er 4 uker på vei.
Veldig tidlig så jeg har laget meg et nytt nick så lenge.
Så ikke venner og fam får snusen i det før uke 12 denne gang.
 
Gratulerer - da venter vi bare på et hint om hvem du kan være da! emoticon
 
Gratulerer så masse!!!
Ble bitte litt nyskjerrig på hvem du er daemoticon
 
Gratulerer så mye!!!

Jeg tipper på SuperBerta! emoticon
 
Actrine skrev:
Gratulerer så mye!!!

Jeg tipper på SuperBerta! emoticon

Enig med deg!!! =)))

 
det spørs om det +2 i nicket er september-06 + det i magen, eller om det er nummer tre som er i magen da... hvis det er nummer to i magen har jeg et annet forslag, men jeg skal ikke si noe før vi får litt mer hint
 
Takk for det jenter , blir spennede mnd framover hos oss nå.
Når fortalte dere at barna skulle få søsken?

Hi hi ja hvem jeg er ja dere får gjette litt så skal jeg komme med hint snart
 
Vi fortalte at vi ventet Solveig da jeg var rundt 13 uker.. tror jeg. Med Aslak så var jeg 6-7 uker eller noe slikt..

Når kommer det hint da??
 
Det ække meg asså! Jeg har tullet litt på facebook, men avslørte ganske fort hva det gjaldt..



Hmm.. Hvem kan det være?
 
Gratulerer så masse med spiren.
Hmm lurer jo litt på hvem det kan være.
 
Vi fortalte om svangerskapet til foreldrene våre da vi var 4-5 uker på vei begge ganger, noen venner ble innlemmet i hemmeligheten rimelig raskt etter, samme med søsknene våre. Johanna fikk vel ikke vite det før jeg var 3-4 måneder på vei tror jeg, jeg husker jammen ikke... vi drøyde det litt for at hun ikke skulle synes det var så alt for lenge til

Hint i vei du, bare, det gjør ikke noe det!
 
er nr 2 som er på vei
 
jeg har så lyst å sende en pm til den jeg tror det er, men det blir litt for invaderende føler jeg... kanskje når vi får litt flere hint. Jeg mistenkte at dette var nummer to, så jeg hadde rett på den i alle fall
 
Du kan jo sende pm til meg så kan jeg jo svare om det er riktig eller ikke.
 
Vi har kanskje ikke så mange gifte her som bare har et barn fra før..? emoticon
 
Har en ide om hvem det kan være. Har forresten en del ventetøy som er pakket i en svart sekk. Skal det til fretex eller er det noen som er inteessert? Har blant annet en ganske grei svart bukse som også har vært lånt til lenemor....

Fortalte ungene om graviditeten da jeg var klar til at resten av verden kunne få vite det....
 
Olive76 jeg kan være intrisert i klærne :-) Svart buksa hadde vært greit å ha til høsten.
 
Da er det bare a si hvem du er altså.... Så skal jeg nok sende. Har også en pen lys bukse....
 
Back
Topp