,,

jeg hadde ikke spurt henne om det, men heller dukket opp på skolen så ser jo du det om hun kommer eller ikke. 

så lenge hun ikke har hele oppgaven så kan vel dere fremføre deres del :) 

Jeg tror neppe hun vil være med på noen fremføring dersom det er slike tilstander i hjemmet hennes. Snakker av erfaring. 
Jeg hadde nok ikke spurt om hun ble med. Stakar. 
Jeg hadde vel heller sendt en koselig melding om at du tenker på henne..
Hvis du er i tvil kan du jo spør en felles venninne om hvordan det står til der hjemme.
Vet godt hvordan det er, og jeg hadde ikke så mye annet enn akkurat mammaen min i hodet på den tiden. 

Det går jo an å spørre litt forsiktig...som: Hvordan er det med oppgaven din mtp mamman din å sånn....hvordan går det egentlig?

Fikk det bekreftet no.. Hun døde natt til i dag :(((

Da skal jeg bare sende ei melding å si jg tenker på henne jeg..

Er det å gå over streken hvis du snakker med lærer? Fortell situasjonen og at du tror hun ikke er istand til å være med som del av gruppeoppgaven, om det er mulig at dere alle får en utsettelse / kan gjøre noe variant uten at hennes manglende bit skal trekke ned.

Senator Malin skrev:

Tror nok hun setter pris på en melding. Og du kan nok ikke regne med at hun stiller opp på den oppgaven. DET må jo læreren deres for guds skyld ta hensyn til;)

Qü$× skrev:
Senator Malin skrev:

Tror nok hun setter pris på en melding. Og du kan nok ikke regne med at hun stiller opp på den oppgaven. DET må jo læreren deres for guds skyld ta hensyn til;)

Nei herregud. Det forventer jeg ikke heller! For all del.. Jeg skal begynne med hennes del nå jeg.

Back
Topp