..

Uff. Du må ikke skrive sånn, nå syns jeg så utrolig synd på deg. Det er dritt med folk som ikke holder det de lover!
Jeg kan være vennen din jeg. Lover å holde det jeg sier! emoticon

emoticon

Føler med deg, sånn er de fleste her også. Nesten ingen som eier folkeskikk lengre jo :-/ Jeg har begynt å si at det ikke passer osv. For jeg orker ikke sitte hjemme å vente og vente, når vi faktisk kunne funnet på noe annet. 

Huff.. Det høres ut som du trenger en stor opprydning i vennekretsen din!

Fy søren for noen korttenkte, egoistiske idioter!!!!! emoticon 

Tror det hadde klikka for meg om folk hadde holdt på å avtale ting med meg i hytt og pine uten å følge opp!!! emoticon 

Kjenner jeg blir oppriktig forbanna på dine vegne!

Jeg kan òg være vennen din! Holder alltid det jeg sier, eller gir beskjed om det ikke går likevel! emoticon

rodstilk skrev:
Huff.. Det høres ut som du trenger en stor opprydning i vennekretsen din!

Problemet er at hvis jeg fjerner alle som gjør slikt fra omgangskretsen min, har jeg absolutt ingen å omgås med. Da blir jeg helt alene. Og når man har null familie her til lands, er det nesten tvungent å holde på de bekjente og venner man har...

Summer Frost skrev:

Tror det hadde klikka for meg om folk hadde holdt på å avtale ting med meg i hytt og pine uten å følge opp!!! emoticon 

Jeg kan òg være vennen din! Holder alltid det jeg sier, eller gir beskjed om det ikke går likevel! emoticon

Takk for svar. Klikker nesten jeg også, det verste er vel den følelsen at folk prioriterer alt mulig annet fremfor å finne på ting med meg, til og med det som er avtalt. Har vært borti en kompis som dobbeltbooket vårt filmkveld med en tur på byen med andre venner, og jeg måtte selvfølgelig gi tapt der og.

Man føler seg mindreverdig og uønsket når folk holder på sånn

Summer Frost skrev:

høres ut som du burde kutte ut " venner " og finne nye...Hadde ikkje funnet meg i det der...

Ikkje verdt ditt vennskap, det er rett og slett uhøfelig og frekt!!

Back
Topp