PersilleLille
Glad i forumet
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sillien
jeg syns du gjør riktig med å snakke til han på den måten du gjør, og det er dumt at han blir lei seg men det er ikke noe å gjøre med det.... men han kan oppfatte at han kun får negativ respons på det han gjør, derfor ville eg gått bort til han rolig og skrytt masse av han når han f.eks sitter rolig og ser på tv (så flink du er å sitte rolig foran tven), eller spiser middagen fint eller slike ting[:)]
ORIGINAL: shorty86
prøvd time out??
ORIGINAL: DeFørsteÅrene
prøvd time out??
jepp...Han sitter ikke i ro på en plass..så det funker ikke..
prøvd time out??
uten at jeg er noen ekspert..
men jeg ville fortsatt å rose han for alle små positive ting..
Er han pøbel inne ville jeg prøvd å gå ut eller finne på noe annet sammen med han..
Hører han ikke ville jeg snakket rolig med han og gir han seg ikke gitt 2-3 advarsler også gitt time out.. hvis du ikke gir deg og setter han på plass vær gang han går vil han nok til slutt skjønne at det lønner seg å sitte stille evt tatt vekk noen goder.. bare rett og slett være konsekvent og litt streng..
prøvd time out??
Er han pøbel inne ville jeg prøvd å gå ut eller finne på noe annet sammen med han..
Hører han ikke ville jeg snakket rolig med han og gir han seg ikke gitt 2-3 advarsler også gitt time out.. hvis du ikke gir deg og setter han på plass vær gang han går vil han nok til slutt skjønne at det lønner seg å sitte stille evt tatt vekk noen goder.. bare rett og slett være konsekvent og litt streng..
ja jeg gjør egentlig dette hver dag..men jeg blir bare større, og mer sliten, og er alene, så jeg orker ikke mangen kamper om dagen..Og jeg vet jeg MÅ...nei jeg får bare prøve..Han er verdens skjønneste gutt, men han vet hvordan han skal tirre mora si:p
prøvd time out??
ja jeg gjør egentlig dette hver dag..men jeg blir bare større, og mer sliten, og er alene, så jeg orker ikke mangen kamper om dagen..Og jeg vet jeg MÅ...nei jeg får bare prøve..Han er verdens skjønneste gutt, men han vet hvordan han skal tirre mora si:p
ser jo nå at du er gravid også da.. skjønner at det er kjempe slitsomt.
Men prøv.. det kan bli så mye værre..
men hvis du er mye sliten pga svangerskapet kanskje han merker eller føler at du ikke "ser" han like godt som før(som er forstålig) og han ønsker mer av deg enn du kan gi han akkurat nå...og blir pøbel for å få litt mer oppmerksomhet?? kanskje prøve å finne noen rolige aktiviteter som dere kan pusle med sammen som du også orker?