Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Linemor7
Noen unger er jo verre på å putte ting i munnen enn andre da.
Du kan jo nevne at du fant han sånn i dag og at han generelt er fæl på å putte ting i munnen så de bør følge med.
Tror det er like stort mareritt for de ansatte at han skal sette noe i halsen, tror ikke de tar lett på det...
Så små barn bør ha en voksen på seg, synes jeg.
Altså at en voksen passer kanskje 1-2 barn på den alderen.
Meeen, så kan jo et annet barn ha slått seg eller lignende, er vanskelig å si...
ORIGINAL: Breeze
Ja.. jeg fikk hetta og har det litt ennå. Min største bhg frykt er nettopp dette, at man ikke vet hva de putter i munnen. Men jeg syns alikevel at noen burde ha blikkkontakt med han, hvertfall sånn at de ser ansiktet hans.
Tenkte å snakke om det med avd. leder i morgen, bare høre litt rundt dette. Men er jeg litt overdramatisk??
Så små barn bør ha en voksen på seg, synes jeg.
Altså at en voksen passer kanskje 1-2 barn på den alderen.
Meeen, så kan jo et annet barn ha slått seg eller lignende, er vanskelig å si...
ORIGINAL: Morellskatten
Vi hadde et barn som måtte bruke smokk ute i en periode, for ellers ble munnen FULL av ALT som var ute, på null komma niks... [8D] Er noen barn som bare eter alt, og da bør man selvsagt være ekstra påpasselig når det gjelder å la dem sitte alene uten å ha oversikt over hva som puttes i munnen! Ville sagt fra til de i bhg jeg, at de kanskje holder et ekstra øye med hva som kommer inn i munnen [:)]