*

Pinkie^pie

Glad i forumet
*

Gleder oss!!! [:D]

Vi skal gifte oss der nede, og siden vi har med oss barn + de vi reiser med barn på 3år og 1/2år så valgte vi dette.
Vi hadde tenkt å gifte oss i Grand Canaria, men etter å lest omtalene om Sunwing hotelet der lar vi vær, ser ut som vi får mye mer for pengene på Tenerife [:)]

Hvordan er stranden der?

Vi lå ikke på det hotellet du spurte etter,men vil bare si at vi stortrivdes på tenerife.
Vi hadde ikke barn da vi var der, men er absolutt en plass vi kunne tenke oss å ta med snuppa vår til. Veldig barnevennlig og koselig øy[:)]

Flere? [:D]

Opp [:)]

Vi var der nå i mars med snuppa på 2 år, og det var supert[:D] Vi gifta oss i sjømannskirken der og [:D] Kan virkelig anbefales[;)]

Hei , vil abselutt ikke anbefale tenerife pga det er ikke barnevennlig synes jeg å der er dyrt,dårlig mat, å lite for barn eller småbarnsforeldre å finne noe å delta sosialt på.Har vært der 4-5 ganger å det er ikke det samme som for 3-4 årsiden :( 

ORIGINAL: Søtnos*

Vi var der nå i mars med snuppa på 2 år, og det var supert[:D] Vi gifta oss i sjømannskirken der og [:D] Kan virkelig anbefales[;)]

Gjor dere? fikk dere noe overraskelse med hotelet? Hadde dere fotograf etc? GRATULERER foresten! [:D]

ORIGINAL: Vanja_Ha

Hei , vil abselutt ikke anbefale tenerife pga det er ikke barnevennlig synes jeg å der er dyrt,dårlig mat, å lite for barn eller småbarnsforeldre å finne noe å delta sosialt på.Har vært der 4-5 ganger å det er ikke det samme som for 3-4 årsiden :( 
  Vi var der i fjor, og vi har ikke samme mening som deg, tvert i mot.  Vi hadde med oss to barn, de storkoste seg, og det var VELDIG barnevennlig, maten vi spiste var veldig god i hvertfall, og uansett hvor vi spiste så var kelnerene veldig hyggelige de lekte med ungene og var kjempe grei.

ORIGINAL: Pinkie^pie

Gjor dere? fikk dere noe overraskelse med hotelet? Hadde dere fotograf etc? GRATULERER foresten! [:D]

Nei vi hadde det veldig enkelt. Jeg gifta meg i en hvit sommerkjole[:D] Vi var med et vennepar som akkurat hadde kjøpt seg speilreflekskamera, så venninna mi tok veldig fine bilder[:)] Presten der nede var helt super. Gled dere[:D]

Nei vi hadde det veldig enkelt. Jeg gifta meg i en hvit sommerkjole[:D] Vi var med et vennepar som akkurat hadde kjøpt seg speilreflekskamera, så venninna mi tok veldig fine bilder[:)] Presten der nede var helt super. Gled dere[:D]

Gleder meg allerede!!! [:D]
Hva hadde gubben din på seg da? Fant faktisk en veldig fin kjole på Ellos hehe [8D] Så får se om det blir noe i den duren med meg også, er jo våres dag så [:)]

Smaken er som baken , men som sagt vi har feriert i tenerife en del ganger å synes det har blitt dårligere å dårligere, Dyrt,selgerene er innpåslitne , strendene er skitne å dårlig mat. I fjor sommer ble barnet vårt sykt og vi fikk dårlig med hjelp fra lege "vi var hos 2 stk" til slutt måtte vi kontakte reisebyrået vi reiste hos og kom oss inn på sykhus.Men selfølgelig mye bra med tenerife men dette er jo våres mening .Kreta er den beste plassen vi har vært på snille folk å ganske varme å hyggelige mennesker mye historie osv

Jeg er greker så vil prøve noe nytt, men det var jo helt forfædeligt hvordan behandling dere fikk da!
Om dere hadde europeiske var jo det bare å dra inn på sykehuset [&:]
Vi var i Tyrkia i fjord, og vi ble syk og jeg oppstukket av mygg så jeg fikk meg ei sprøyte i rævah men, så lenge vi har hatt forsikring har det aldri vært noe problem... [8|]
Kreta er kjempe fint, dyrt der også anbefaler å se Knossos! [:)] Er stort badeland på kreta også litt oppi fjella der.
Dumt ikke de har sjømanskirke i Hellas men men! [:D]

Flere? [:)]

Gleder meg allerede!!! [:D]
Hva hadde gubben din på seg da? Fant faktisk en veldig fin kjole på Ellos hehe [8D] Så får se om det blir noe i den duren med meg også, er jo våres dag så [:)]

Han hadde på seg dress[:D] Bryllupet var akkurat som vi ville ha det. Ho svenske pianisten sang en utrolig fin sang til oss. Når reiser dere ned?

Back
Topp