Pinkie^pie
Glad i forumet
*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Søtnos*
Vi var der nå i mars med snuppa på 2 år, og det var supert[:D] Vi gifta oss i sjømannskirken der og [:D] Kan virkelig anbefales[;)]
ORIGINAL: Vanja_HaVi var der i fjor, og vi har ikke samme mening som deg, tvert i mot. Vi hadde med oss to barn, de storkoste seg, og det var VELDIG barnevennlig, maten vi spiste var veldig god i hvertfall, og uansett hvor vi spiste så var kelnerene veldig hyggelige de lekte med ungene og var kjempe grei.
Hei , vil abselutt ikke anbefale tenerife pga det er ikke barnevennlig synes jeg å der er dyrt,dårlig mat, å lite for barn eller småbarnsforeldre å finne noe å delta sosialt på.Har vært der 4-5 ganger å det er ikke det samme som for 3-4 årsiden :(
ORIGINAL: Pinkie^pie
Vi var der nå i mars med snuppa på 2 år, og det var supert[:D] Vi gifta oss i sjømannskirken der og [:D] Kan virkelig anbefales[;)]
Gjor dere? fikk dere noe overraskelse med hotelet? Hadde dere fotograf etc? GRATULERER foresten! [:D]
Gjor dere? fikk dere noe overraskelse med hotelet? Hadde dere fotograf etc? GRATULERER foresten! [:D]
Nei vi hadde det veldig enkelt. Jeg gifta meg i en hvit sommerkjole[:D] Vi var med et vennepar som akkurat hadde kjøpt seg speilreflekskamera, så venninna mi tok veldig fine bilder[:)] Presten der nede var helt super. Gled dere[:D]
Nei vi hadde det veldig enkelt. Jeg gifta meg i en hvit sommerkjole[:D] Vi var med et vennepar som akkurat hadde kjøpt seg speilreflekskamera, så venninna mi tok veldig fine bilder[:)] Presten der nede var helt super. Gled dere[:D]
Gleder meg allerede!!! [:D]
Hva hadde gubben din på seg da? Fant faktisk en veldig fin kjole på Ellos hehe [8D] Så får se om det blir noe i den duren med meg også, er jo våres dag så [:)]