Pallar

Elsker forumet

Jeg trodde ikke jeg hadde det problemet jeg heller før fredag..... da jeg fikk høre at Tiril fikk altfor lite melk.
Jeg er bare lykkelig vi klarte å venne henne til å drikke melk overhode jeg da... for ho syns det absolutt ikke var like godt som mme[:-]
Jeg sa i fra at jeg ikke var enig og så snakket jeg ikke mer om det, led i stillhet og la det bak meg, rett og slett.
Orker ikke gå å gnage.

Før høre litt i ny og ned av min mor jeg også, men da serverer jeg fint tilbake at tror du ikke jeg passer på ungen min? For det gjør jeg, er hønemor som til enhver tid passer på at hun har det bra.

Huff sånt er så slitsomt! [:@]

Mamma synes hele tiden jeg har lite tøy på tulla, men tulla har arvet varmen min, så da sier jeg bare til mamma at hun får kjenne om hun er kald!

Da finner hun fort ut at tulla har på seg mer en nok tøy! [8D][;)]

Beklager altså, men hvis det omhandla at ungen hadde for mye klær på så er jeg enig med besteforeldrene.

Synes det hørtes alt alt for mye klær på et barn i 9-10 grader.

ORIGINAL: Miss Fat

Beklager altså, men hvis det omhandla at ungen hadde for mye klær på så er jeg enig med besteforeldrene.

Synes det hørtes alt alt for mye klær på et barn i 9-10 grader.

Han mente han hadde for lite klær....

Eldstemannen satt mye i ro hele dagen, og da blir det jo fort kaldt når det er vind. Derfor valgte vi å ha på han så mye klær.
Bestefaren mente vi burde ha på mere.

ORIGINAL: Lissyjane

Herregud så slitsomt! Jeg hadde ikke holdt ut med det om mamma hadde holdt på sånn! Og hvis jeg hadde svigerforeldre som la seg opp i hva jeg valgte for mine barn,så hadde jeg kort og greit bedt dem om å ryke og reise. Så fikk de heller ta kontakt når de hadde respekt nok til å stikke nesen sin langt unna vårt liv! Blir helt gal va sånt[:@]

Ja, jeg blir gal!! De er skikkelig overbeskyttende. Er redd for trekken fra varmepumpa liksom [&:]

Edit: ...men det er jo sikkert godt ment, så nå fikk jeg ett snev av dårlig samvittighet [8D]

Back
Topp