.

Uffda[:(]

Hva skal man si.. i sånne tilfeller ER gresset grønnere (...).[:)]

har ikke lest de trådene du refererer til, men trist å høre du ikke har hatt det godt.

Men kanskje dette er til det beste for deg i det lange løp.

Sender deg en kjempe stor klem!

ps, dette greier du helt fint[:)]

ORIGINAL: ©Smartass D.A.W.G

Uffda[:(]

Hva skal man si.. i sånne tilfeller ER gresset grønnere (...).[:)]

Ja det får man da inderlig håpe når man skal skifte beite en gang. Har vært rimelig tørt og vissent det jeg har gått å gressa i den siste tida.
[&o]

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Uff.. jeg har virkeig ikke et eneste ord å si som kan hjelpe deg akkurat nå. Annet enn det med gresset[:)]
For det er en kjip tid uansett, hjelper ikke at noen kommer og sier at det blir bedre.
Men at du er sikker i valget ditt nå er jo et veldig veldig godt utgangspunkt![:)]

Sender et tonn av gode,varme og lange klemmer! Håper alt ordner seg til det beste med tid og stunder[:)]

Ja nei, sånn må det bare bli gitt.
River hjertet mitt i to at småen ikke skal ha mamman og pappan sin sammen. Og jeg sa til bf ista, at jeg er så lei meg for at han har en pappa som deg!
Og jeg håper den satt, siden han ikke en gang klarer å innrømme at det var helt på bærtur det han gjorde og har gjort tidligere.
Kaaaaaaaanskje han kan innse at han har gjort noe feil!  Uten å prøve å skylde på meg og alt mulig annet...[8|]

Jeg husker trådene dine..
Uff..du har det ikke lett nå.. MEN..som noen skrev..i enkelte situasjoner ER faktisk gresset grønnere på den andre siden..
Sender deg mange trøsteklemmer  

har ikke fått lest hva som har skjedd, så sender deg bare en stor klem jeg

ORIGINAL: Zera

Vet ikke hva som har skjedd mellom mannen og deg, men om du har fått nok så er det nok! Tror nok detta da blir bedre både for lille og deg! Sender masse støtte klem din vei

Uff, skjønner det er tungt og trist. Sender deg mange støttende klemmer, og ønsker deg og lillegutt alt godt[:)]

ORIGINAL: ~Drutten~

ORIGINAL: Pandura

ORIGINAL: ~Drutten~

Aner ikke historien her, men håper det går bra med deg!

En ting er sikkert, en klarer det mest utrolige når en må.[:)]

Back
Topp