T Tanntrollet09 Forumet er livet 31 Mar 2011 #2 Kan jeg få spørre hva som sto i meldingene? Har ei venninne som blir trakassert av BF, men alle instanser mener at det er ikke noe å gjøre med. Håper det ordner seg og at han får en eller annen straff for det, så han slutter.
Kan jeg få spørre hva som sto i meldingene? Har ei venninne som blir trakassert av BF, men alle instanser mener at det er ikke noe å gjøre med. Håper det ordner seg og at han får en eller annen straff for det, så han slutter.
MICAmor Forumet er livet VIP 31 Mar 2011 #5 Så bra at du ble tatt på alvor! Og FLOTT at du faktisk gikk til politiet. Stor klem[;)]
*Musti* Forumet er livet 31 Mar 2011 #6 ORIGINAL: Tanntrollet09 Kan jeg få spørre hva som sto i meldingene? Har ei venninne som blir trakassert av BF, men alle instanser mener at det er ikke noe å gjøre med. Håper det ordner seg og at han får en eller annen straff for det, så han slutter. ...
ORIGINAL: Tanntrollet09 Kan jeg få spørre hva som sto i meldingene? Har ei venninne som blir trakassert av BF, men alle instanser mener at det er ikke noe å gjøre med. Håper det ordner seg og at han får en eller annen straff for det, så han slutter. ...