dolly duck
Elsker forumet
...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Becky87
Her går gutten i en nyoppstarta fus barnehage, og jeg er veldig glad for at vu har fått plass i en annen barnehage etter sommeren. Men jeg vet ikke om det er at det er en fus barnehage eller bare den banehagen. Men det er mye som er dårlig rutinemessig. De forandrer barnas rutiner for å få bedre forhold for de ansatte. De ansatte har vært veldig late i vinter og brukt kulden til unnskyldning for ikke å være ut (selv om de bare var noen få dager det var kaldere enn - 10). Jeg liker heller ikke at det er så mange barn (max 28 på 0 - 2 år) i samme base, og har en misstanke om at det ikke er nok voksne i forhold til antall barn.
ORIGINAL: veteran
Her går gutten i en nyoppstarta fus barnehage, og jeg er veldig glad for at vi har fått plass i en annen barnehage etter sommeren. Men jeg vet ikke om det er at det er en fus barnehage eller bare den banehagen. Men det er mye som er dårlig rutinemessig. De forandrer barnas rutiner for å få bedre forhold for de ansatte. De ansatte har vært veldig late i vinter og brukt kulden til unnskyldning for ikke å være ut (selv om de bare var noen få dager det var kaldere enn - 10). Jeg liker heller ikke at det er så mange barn (max 28 på 0 - 2 år) i samme base, og har en misstanke om at det ikke er nok voksne i forhold til antall barn.
dette har iallefall ikke noe med å være FUS bhg eller ikke....
ORIGINAL: veteran
Her går gutten i en nyoppstarta fus barnehage, og jeg er veldig glad for at vi har fått plass i en annen barnehage etter sommeren. Men jeg vet ikke om det er at det er en fus barnehage eller bare den banehagen. Men det er mye som er dårlig rutinemessig. De forandrer barnas rutiner for å få bedre forhold for de ansatte. De ansatte har vært veldig late i vinter og brukt kulden til unnskyldning for ikke å være ut (selv om de bare var noen få dager det var kaldere enn - 10). Jeg liker heller ikke at det er så mange barn (max 28 på 0 - 2 år) i samme base, og har en misstanke om at det ikke er nok voksne i forhold til antall barn.
dette har iallefall ikke noe med å være FUS bhg eller ikke....
Jeg sa jo jeg ikke viste om det var siden det er en FUS barnehage eller ikke, men mye av det negative vi opplever er p.g.a det er en basebarnehage (er min mening). Den ligger i Egersund ja. Det er mange av mine kjenninger/venner og familie som har barn i den barnehagen, og det er mye negativt som blir sagt. Vi gikk allikevel inn med godt sinn, og vi er blitt veldig glad i mange av de ansatte, men jeg føler at de får beskjeder/ordre fra ledesen i barnehagen som ikke er helt bra.
Det med å holde dem inne, ja det er kjempe bra at de har de inne på de kaldeste dagene, men her har det ikke vært så mange kalde dager etter at lillemann begynte. Og når temperaturen blir brukt som unskyldning når det er fra -2 til 4 grader ute, ja da synes jeg det er latskap og dårlig.
ORIGINAL: dolly duck
Takk for mange gode svar[:)]
Vi går inn med godt mot[:)]