...

NkariOgSnuppa

Forumet er livet
bort

de gjør de innimellom med "store" personligheter i samfunnet. Er litt usikker på hva jeg syns om det igrunn.

Helt ok for meg at jeg er "med" å betale den begravelsen altså...

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Jeg synes det blir litt smålig å henge seg opp i akkurat denne detaljen. 

Ja, er jo ikke sååå mye som går til den da. Og det er jo, som med alt annet, allerede budsjettert med x begravelser på statens regning pr år, så de tar jo ikke akkurat pengene fra en skole som skal pusses opp eller noe sånt da.

[8|] bare lurte på hva folk synes om den saken, har ikke akkurat hengt meg opp i det...

hjelp! [:-]

Synes det er helt OK. Vi vanlige folk får jo også dekket en del utgifter til begravelser fra staten. Denne støtten er jo behovsprøvd..

jeg synes faktisk at vi kan betale hennes begravelse...

nå får jo ikke alle kjendiser begravelse betalt av staten, og her er vel mer untaket enn regelen...

Wenke Foss gjorde mer enn å være en skuespiller...hun faktisk jobbet mye for barn med Downsyndrom og deres rettigheter...og det veldig tidlig, så hun har gjort mye for enkelte...hun var spesiel og fortjener en spesiel begravelse...

men det er ikke alle kjendiser jeg synes fortjener at staten betaler, men med henne er jeg for...

Enig. Skulle bare mangle synes jeg, at man stiller opp når en så flott person har gått bort. Som om staten ikke bruker penger på en hel del andre unyttige ting (og nyttige selvsagt) i løpet av et år.

Det bryr jeg meg ingenting om[:)]

Dama var en superflott dame som gjorde mye for mange grupper mennesker.
Deriblant homofile[:)]

ORIGINAL: *Musti*

sign!!

ORIGINAL: Auliana

Pass deg nå, det kan være pårørende her inne. Man skal ikke diskutere dødsfall. Eller noen tema rundt et dødsfall i langt tid etter dødsfallet som kan henvises til i media.

[8|]

Jeg har ALDRI skrevet at vi ikke kan diskutere noe rundt et dødsfall, men VI skal ikke drive med skyldfordeling og spekulasjoner som i den andre tråden du helt tydelig sikter til!

ORIGINAL: lille assa 75

jeg synes faktisk at vi kan betale hennes begravelse...

nå får jo ikke alle kjendiser begravelse betalt av staten, og her er vel mer untaket enn regelen...

Wenke Foss gjorde mer enn å være en skuespiller...hun faktisk jobbet mye for barn med Downsyndrom og deres rettigheter...og det veldig tidlig, så hun har gjort mye for enkelte...hun var spesiel og fortjener en spesiel begravelse...

men det er ikke alle kjendiser jeg synes fortjener at staten betaler, men med henne er jeg for...

Og hvem skal bestemme hvem som er greie nok eller ikke da? Sånn bare for å spørre, hehe [8D]

ORIGINAL: Bleiemos

Synes det er helt OK. Vi vanlige folk får jo også dekket en del utgifter til begravelser fra staten. Denne støtten er jo behovsprøvd..

Nettopp, hverken hun eller sønnen trenger økonomisk støtte [:)]

Er helt greit for meg at staten gir henne begravelse altså, bare kverulerer på dårlige argumenter [8D]

Back
Topp