.

Ja, det er vel det man kaller et troll ja. Hva gjør man? Søk på troll og se hva for tråder du får opp.
Hvis ikke kan kanskje noen andre her svare på det.

ikke så mye å gjøre med det gitt...

Det spørs nå litt da. Jeg vil ikke si at en som skriver at hun har en jente, i stedet for en gutt, er ett troll, men heller at hun ikke vil bli gjenkjent så lett. Mens en som kun kategorisk lager bråk, ikke er interessert i å snakke om seg selv i det hele tatt, men kun svarer på tråder der man kan fyre oppunder, er ett slags troll i alle fall. Selv om de ikke juger nødvendigvis.

Er du egentlig mann Humpalot ? Hihi, Neiisjda.. [;)]

Nå er jeg fryyyktelig nyskjerrig. Er det noen hos oss ? :p

ORIGINAL: *NinaOgVesla

Er du egentlig mann Humpalot ? Hihi, Neiisjda.. [;)]

Nå er jeg fryyyktelig nyskjerrig. Er det noen hos oss ? :p

Håper ikke det[8|][X(]

Sist jeg sjekket hadde jeg, som Esben Esther Pirelli Benestad hadde sagt; en trakt, ikke en tut![8D]

Dersom noen blir avslørt i å lyve så tar vi en offentlig lynsjing her inne på generell, og så husker vi nicket for framtiden så vi kan bruke det som en vits når det passer, eller dra det fram hver gang vi kjenner det kribler i lilletåa, det betyr nok at trollet er tilbake under nytt og lignende nick.

Har observert protokollen ja. [;)]

Tenker at både de som er "troll", og de som faktisk gidder å engasjere seg i "troll".
Har alt for mye fritid, og for lite å ta seg til in real life..
Syns begge deler er latterlig jeg.
Hva er det folk tror?
Bv er bare et forum av maaaaaaange forum der ute, det er ikke noe unikt.

er det noe å gjøre med da?
altså om personen lager kvalme her inne er det moddenes jobb å ta seg av.
om personen later som hun er en navngitt person eller med bilde av en annen person så er vel det straffbart? altså falsk identitet... f.eks. hvis jeg hadde bilde av min nabo nina og latet som det var hun som skrev.

Back
Topp