14 unger.. Hjelp!!

• Trådstarter Trådstarter ed
  • Opprettet Opprettet

ed

Glad i forumet
Venter 14 5-6 åringer som skal innta huset på mandag, 6års bursdag. Jg er alene (for tredje uke.. puh, da mannen jobber ute) og ser litt mørkt på forberedelser og gjennomføring.. Mini gleder seg som bare en unge kan :D så det er jo verdt det! Noen som har noen supertips som jg kan stjele for å minske stress og øke kos :D

Hehe, utestemmen er et godt tips ja! Vi hadde klassefest for 15 førsteklassinger i høst, og det som var en hit der, var at vi hengte opp diskokule i taket, og satt på dansemusikk. Det var fullt party i to timer, kun avbrutt for å spise litt pølser og snacks ;)

Kommer 14, 7 åringer på min datters 8 årsdag. Min mann er også bortreist. Jeg valgte bevisst å ha det på leos lekeland for at de skal få herje fra seg i fred. Så kan jeg kose meg med en kopp kaffe eller noe. Men har spurt om assistanse fra storesøster. Får se om hun får kommet.
Hvis dere skal være hjemme finnes det jo masse aktiviteter man kan finne på.her er noen eksempler. Ellers er det bare Google.
http://m.db.no/2012/01/29/tema/klikk/lek/foreldre/helse/19996312/?www=1

Husker da jeg var liten hadde vi en gjette-lek. Alle satt i ring og en i midten fikk bind for øynene. Så får den i midten en gjenstand i hånden. Et formet viskelæret feks. Skal man gjette hva det er man har i hånda. (Må være forskjellig hver gang) Man får jo leken unsett om man gjetter rett eller ikke. Men det er noe alle vil synteS er spennende. :)

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Diskokule! Det hadde vært supert ja! Mn har ikke kule..

Vurderte leo's jg også, mn ble ikke det denne gangen. Selv om det hadde vært godt :) styret er jo før og etter etter egentlig, baking og rydding. Baare å brette opp ermene ;)

Back
Topp