14 uker :)

Muffin

Forelsket i forumet
14 uker på vei og har vært på ny UL i dag. Der fikk vi vite at han hadde fått resultatene av UL vi hadde i uke 12 og svarene på duotesten. Alt var helt perfekt. Gjett om vi er lettet :)

Fikk også vite at morkaken ligger bak så vi burde kunne kjenne liv om en 4 ukers tid sa han.  Han var også enige med følelsen jeg har for hvilket kjønn som skjuler seg i magen, men vi venter til vi er mer sikker, forhåpentligvis ved den ordinære ul :)

Jeg klarer ikke slutte smile. Jeg er så lettet at det endelig går rette veien.

Så bra!!! Glad på deres vegene :)
Kos dere masse med de gode nyhetene og nyt tiden fremover! *klem*

Så herlig!!! Og gratulerer med 14 uker! :)

Så bra at alle tester viser gode resultater :) Og gratulerer så mye med 14 uker :)

Blir jo spennende å se om følelsen din på kjønn stemmer når du skal på ordinær ultralyd da :D

Gratulerer :) Nyt tiden fremover :D Gleder meg også veldig til å kjenne liv i magen :)

Tusen takk :)

Er en del av meg som ikke helt skjønner at jeg virkelig er gravid. Blir nok VELDIG klar over det når lille huleboer begynner å sparke mannan sin :)

Gratulerer med allerede 14 uker! Dette går riktige veien! Og det ser ut at det går det for meg og, så vi må bare prøve å slappe av, selv om det er ikke lett etter MA/SA!

Back
Topp