14 uker og fortsatt veldig kvalm

Er 13+2 og har vært kvalm hver dag siden uke syv.. Virker ikke som det gir seg med det første...

Med første var jeg kvalm til uke 26, alle påsto at det ville gi seg etter første trimester.. så det tror jeg ikke på denne gangen:shifty::hilarious:

Ikke veldig kvalm, men sånn småkvalm og dårlig matlyst som jeg har hatt det hele veien.. forsvant litt i uke 10, men så kom det tilbake igjen :P

Konstant kvalm og mye oppkast frem til uke 11. Så var uke 11 og 12 bra. Før kvalmen kom igjen. Er nå 14+2 og fremdeles kvalm. Men nå kun i perioder heldigvis.

Med første gikk jeg med kvalme og oppkast fra uke 10 og heeeelt til arvingen kom til verden :p Denne gangen er jeg foreløpig bare kvalm...men ikke kommet over 12 uker ennå :)

Kvalmen kommer og går. Jeg våknet etter dupp på sofaen i dag og da var jeg kjempekvalm! Trodde jeg måtte spy i ettermiddag[emoji40] gikk greit, men er jævlig ubehagelig!!

Ikke like kvalm nå lenger, men det kommer og går litt. Spesielt hvis det er en stund siden jeg har spist.

Forrige graviditet var jeg kvalm fra uke 8 til og med uke 20. Denne gangen ble jeg kvalm i uke 5, og er det fortsatt (11+1). Regner med å være det en stund til. Her hjelper det forøvrig å spise små og hyppige måltider. Middag er det som frister minst.

Back
Topp