14 uker i dag :)

miss daisy

Forelsket i forumet
Plutselig var jeg 14 uker :) Bare rett over 4 uker til ordinær ultralyd!!! Gleder med så masse til å se lille nurket igjen :)

Gratulerer med 14 uker :) er 15 uker selv idag , og 3 uker til ul :)

Lucas09 skrev:
Gratulerer med 14 uker :) er 15 uker selv idag , og 3 uker til ul :)

Takk :) Og gratulerer så masse med 15 uker :)

miss daisy skrev:
Plutselig var jeg 14 uker :) Bare rett over 4 uker til ordinær ultralyd!!! Gleder med så masse til å se lille nurket igjen :)

Jeg er også 14 uker idag :-) Hurra! Når skal du ha ultralyd? Har ikke fått innkallelse enda jeg:-( 

GRATULERER TIL DERE ALLE!
emoticon

Juice skrev:

miss daisy skrev:

Jeg er også 14 uker idag :-) Hurra! Når skal du ha ultralyd? Har ikke fått innkallelse enda jeg:-( 

Så gøy at vi er like langt :) Jeg fikk innkallelse for en tid tilbake, men de er ganske kjappe her i Rogaland. Jeg synes du bør purre på legen din jeg, for jeg har hørt om flere som på en måte er blitt litt glemt - og som må ta tak i det selv. Lykke til!

Påskeharen skrev:
emoticon

Tusen takk :) Hvor langt er du på vei da?!?!

miss daisy skrev:

Juice skrev:

miss daisy skrev:

Så gøy at vi er like langt :) Jeg fikk innkallelse for en tid tilbake, men de er ganske kjappe her i Rogaland. Jeg synes du bør purre på legen din jeg, for jeg har hørt om flere som på en måte er blitt litt glemt - og som må ta tak i det selv. Lykke til!

Ja, vi kan glede oss sammen til samme dag i april! :-)
Jeg skal til legen igjen på torsdag. Han ville ha meg inn igjen da for å prøve å finne hjertelyd. Spent på om han finner den (er vist ikke alle man hører på så tidlig).
Skal høre med han da ang. ultralyd :-)

miss daisy skrev:

Påskeharen skrev:
emoticon

14 + 4  6 uker og 1 dag igjen til ordinær UL. Og der er du jammen heldig!

Forresten, jeg har en ticker her under som viser oss hvor langt på vei jeg er ;) Hihi...

Gratulerer! 

Påskeharen skrev:

miss daisy skrev:

Påskeharen skrev:
emoticon

Forresten, jeg har en ticker her under som viser oss hvor langt på vei jeg er ;) Hihi...

Akkurat den tickeren er litt vanskelig synes jeg, for det står ikke hvor langt du er på vei, bare hvor mange dager det er igjen til termin

Gratulerer!!! Jeg er også 14 uker i dag!! Har ikke fått innkallelse til ul enda da, så håper det dukker opp noe i posten snart :) 

Tusen takk alle sammen :) Og så artig å se at det er ikke bare en, men iallfall 2 som har samme termin som meg her inne :)

Unnimamma91 skrev:

Påskeharen skrev:

miss daisy skrev:

Påskeharen skrev:
emoticon

Akkurat den tickeren er litt vanskelig synes jeg, for det står ikke hvor langt du er på vei, bare hvor mange dager det er igjen til termin

Aha, da skal jeg tipse deg om en ting ang. ticker ;) Du kan bare trykke på tallet på tickeren min, så endrer den seg til uker og dager, og annet uten at du får pop-ups :) Prøv ;D

Påskeharen skrev:

Unnimamma91 skrev:

Påskeharen skrev:

miss daisy skrev:

Påskeharen skrev:
emoticon

Aha, da skal jeg tipse deg om en ting ang. ticker ;) Du kan bare trykke på tallet på tickeren min, så endrer den seg til uker og dager, og annet uten at du får pop-ups :) Prøv ;D

Ahaa, så smart :D Takk :)

Gratulerer!!!!!!!!Ja nå begynner det å gå raskt..4 uker til for meg og

Back
Topp