14 uker i dag

1rosa+1til?

Elsker forumet
14 fantastiske uker i dag

Er moro å kjenne babyen sine bitte bitte små spark og høre på hjerte som hamrer 157 slag pr min.
Og magen begynner å syntes godt nå:D Deilig

gratulerer så masse med dine 14 uker nadja [:D] , godt at du kjenner den lille alt nå det er det ikke mange som gjør så tilig :) min også begynner å bli mer sparking og hikking fra men er i uke 16 nå :)

Gratulerer med 14 uker! [:)] Er også 14 uker i dag, men kjenner ingen spark enda. Er tobarnsmor, så trodde jeg skulle kjenne det tidlig denne gangen. Sist var det vel i uke 15-16, første gangen ikke før i uke 18. Så det er nok veldig individuelt! Har ikke hørt hjerteslag enda, så vurderer en time hos jordmor. Syns det er lenge å gå fra uke 10 til 19 på ultralyd for 2. kontroll, enda jeg er erfaren og kommende trebarnsmor. [8|]

Tusen takk alle sammen. Jeg kan lissom ikke tru at vi er såååå heldige denne gangen. Etter 6 sa og ma'er, trudde vi aldri at vi skulle få det til uten hjelp fra legene. Og legene sa oxo at vi hadde en sjangs på 1 av 1000 uten hormoner. Og denne babyen er vist et UNDER[:D] 100% hjemmelaga[8D]

Gratulerer [:D][:D]
Så godt med hver uke man legger bak seg.

grattis[:D]jeg er også 14 uker + 2 dager[;)] kjenner at det er liv på natta jeg men ingenting på dagen[:-]er også ennå ekstremt trøtt og har myye strekkninger i livmoren.au au. [&:]

Gratulerer med 14 uker [:D]

Gratulerer med 14 uker, kjære! Jeg var der i går, og kjente lille for første gang. Er jo fantastisk herlig<3 Kos deg masse med det! Tiden begynner jammenimeg å gå fort!

helt sjuuuuuukt fort å det[8|] hehe de siste 14 dagene har bare sust forbi oss[>:]

ORIGINAL: nadja1986

helt sjuuuuuukt fort å det[8|] hehe de siste 14 dagene har bare sust forbi oss[>:]

Aner jeg et snev ironi?[:D][:D]

kansje litt... Men føles ut som om den siste uka bare har forsvunnet:O men så har vi jo vært på ferie en uke oxo da[:D]

ORIGINAL: nadja1986

kansje litt... Men føles ut som om den siste uka bare har forsvunnet:O men så har vi jo vært på ferie en uke oxo da[:D]

[:)][:)]. Deilig med ferie. Kommer hjem og plutselig har det gått en uke=)

Ja det som er så sykt hehe... Vi reiste jo tirsdag for en uke sia og kom hjem mandag som var... Og nå er det fader i meg fredag og siste ferie helga til gubben alt[>:]

gratulerer med 14 uker <3

Back
Topp