14 uke idag

lille hemmelighet<3

Flørter med forumet
å ser ikke ut som om æ e gravid & har ikke så masse symptoma på graviditet lenger, bortsett fra trøttheta.. Ikke kan æ kjenne liv heller...

Fler som har d sånn? 

Gratulerer med 14 uker! :)

Jeg har bare symptomer... men ser ikke gravid ut og kjenner ikke liv enda.. 

Lure ofte på om det e nka inni der :p

Jeg er 14 +1 idag ..er fortsatt veldig kvalm, sliten,trøtt hele dagen.
Men det synes ikke noe, føler meg bare strammere over magen. Har heller ikker kjent tegn til noe enda :) Men håper snart å kjenne noe :) :)

jeg er 14+noe idag, er ikke like kvalm lengre, men det kan komme plutselige bølger med kvalme når jeg er trett og sliten. Har en skikkelig bul på magen også, så idag måtte jeg ut å kjøpe ny jakke da jeg ikke fikk vinterkåpa igjen over magen, og her i Tromsø blir man jo å trenge boblejakke i et par måneder til! ...så her er det iallfall ikke tvil om at det er noe som vokser, har i tillegg fortsatt endel strekksmerter og stikkninger! 

Gratulerer med 14 uker Jeg er "bare" 13+3, men jeg sliter fortsatt litt med kvalmen når jeg er sliten. og har vondt i hode og migrene hver dag Magen har kommet, men kom ikke så fort de andre 2 gangene.

Jeg er også i uke 14 idag. Mine symptomer er helt borte.
Syntes det er skummelt at puppene ikke er et spor ømme!
Er bare litt ekstra trøtt om dagene og nedsatt matlyst, thats it, hurra!

Glede mæ til æ skal til JM om 2 uke, ikke for at ho e nka koselig, men ho skal høre på hjertelyden  :D <3

Gratulerer med 14 uker :)

Jeg er akkurat 14 idag og har heller ikke så mange symptomer lenger. Puppene er bare ømme når jeg presser litt hardt på dem, mens før var det vondt å bare t borti :p
Men jeg er ganske energiløs og trøtt og hodepinen kommer hyppigere. Har også en del strekkinger/stikkinger i magen og føler meg litt stram i nederste delen av magen. Ellers er det ikke så mange tegn til at det er noe inni der. Skal heldigvis på min andre kontroll hos JM neste torsdag, så får vel forhåpentligvis bekreftet liv enda en gang! 

Jeg er 15+0 i dag og kjenner heller ikke så mye. Merker at jeg gjesper usedvanlig mye, men nå vet i allefall mine nærmeste hvorfor :)

Jordmor sa til meg at det er veeldig individuelt hvordan svangerskap er, det blir tidsnok noen som skal forstyrre nattesøvnen din!!

Back
Topp