14 jaNUarprating

Looney

Forumet er livet
VIP

Gjør oss klar for levering i bhg og jobb i bhg[:)]

Så er det helg[:D][:D][:D][:D][:D]

Hvordan går det Looney? Lite søvn og lite vondter? Du skal se hun kommer i morgen, jeg føler det på meg at du får en bursdagsgave [:D]

God morgen! [:)]

her ble jeg vekt litt over 7, av en liten krabat som lå i senga si og ropte på mamma. Viste seg at han hadde tissa gjennom bleie, truse og koseteppe, pluss laken. Flaks at jeg fremdeles ikke har tatt bort tisselakenet hans, det har jeg nemlig tenkt på hver gang jeg har skiftet på senga hans de siste ukene! Så da måtte vi ordne det der.
Etterpå ble han meget forbausa, da mora stod i bare trusa på badet. Han oppdaga tatoveringa jeg har på ene hofta, eller hva jeg skal kalle det, og han har jo fått høre 10.000 ganger siden romjul at det ikke er lov å tegne på seg selv. "Mamma har tegna på sæ sjøl!!!!" gispa han, dro frem Lynet McQueen-vaskekluten sin og stilte seg opp og gnudde tattisen for harde livet, hahaha! Herlig altså! [:D]

Ungene skal i bhg i dag, og jeg skal på Step&Styrke B75. Etterpå skal jeg innom Interoptik med de brillene jeg har bestemt meg for, og så må jeg hjem og måke enda mer.. [:)] Så blir det dusjen og klesvask, før jeg kl 14 skal hente ungene igjen. Blir tidlig henting på dem begge i dag, siden Ida skal til legen 14.20, astmautredning står på planen i dag. Henter Tobias samtidig, så slipper jeg å dra oppover igjen etterpå, så får heller lillemann kose seg med mormora si imens [:)]

Sambo kom hjem kl 22.45 i går kveld, så han tenkte å ta toget hjem fra Trheimjobben kl 14 i dag, så da har vi mye av ettermiddagen sammen. Det blir greit! [:D]

Ha en fin fredag jenter! [:)]

På vei til jobb nå. Klarer ikke helt å bestemme meg om hva jeg skal gjøre i kveld.
Enten blir det slæffing i sofaen med familie, eller dra på konsert sammen med en kompis. Får dårlig samvittighet uansett hva.jeg velger.
Burde bruke litt tid med familien, samtidig som at kompiser min ikke har det så bra for tiden og trenger noen å snakke med.

Nydelig for en trøtt og sliten mamma med en god natt med søvn, og 4 åring som sover til halv ni. Sliten om dagen jeg ja. Strakk noe i magen i natt som gjorde sykt vondt i søvne også[>:]

Nå har vi dusjet og skal snart ut på farten. Jeg har legetime halv elleve så da får N kose seg hos oldemor så lenge. Jeg stikker en tur på jobben for å se hvordan det går der, og levere skattekortet mitt også. Greit å ikke bli trukket 50% i skatt på neste lønning liksom.

Burde kjøpt meg hårfarge og tatt sol også i løpet av dagen. Skal levere N på pappaens jobb i firetiden, og har lovet meg selv å ikke shoppe noe der i dag. Så får vi se da....[:D]

Trodde ikke vi hadde noen planer for morgendagen, men det har vi visstnok. Det eneste samboeren vil si er at vi skal dra sånn ca halv seks hjemmefra[&:][:o][:D] Tipper kino og middag ute jeg. Jeg har nemlig lyst til å se Kongen av Bastøy.

Lykke til hos legen Looney!

Jeg er hjemme i dag siden lillemor er syk. Hun var oppe i 39,5 i går kveld før jeg ga henne paracet. Og i dag våknet hun med feber, liker ikke[>:]

Venter sånn halvvegs at det skal være vannkopper, men hun har ikke fått noen prikker ennå...

mandy: hehe, ja skulle hatt noe å fly på altså! [;)] Håper dere finner ut av det med E, og sier som suki: Håper ikke det er noe farlig! [&o]

Nå har jeg slengt meg ned i sofaen, ryggen verker litt kjenner jeg. Har fått gjort alt jeg skulle i dag, og mere til, så ikke rart ryggen sier fra. Treninga gikk kjempefint, brillene mine kommer om ei uke, Ida fikk Flutide og inhalatormaske hos legen (han er litt usikker på om det er astma, mulig det er en veldig kraftig virusinfeksjon som gjør at hun hoster, så vi skulle prøve Flutide i 4-5 uker, for så å komme på kontroll igjen. Er hun ikke bedre innen da, så er det astma), og ungene har faktisk spist masse mat i bhg i dag! [:D]
Og gjett hva? Mamma, den gærningen, shopper jo julegaver allerede nå, hahahah, så hun kom med årets julegave til meg og sambo! Kenwood Major! Nå blir det brødbaking på høyt nivå! [:D]

Hvorfor har mandy sletta seg? [&o][&o] håper hun kommer tilbake!

ORIGINAL: Skrållan

hun sa på juni at hun skulle slette seg for å få vekk bildene.Men at hun skulle komme tilbake[:)]

mandy: hehe, ja skulle hatt noe å fly på altså! [;)] Håper dere finner ut av det med E, og sier som suki: Håper ikke det er noe farlig! [&o]

Nå har jeg slengt meg ned i sofaen, ryggen verker litt kjenner jeg. Har fått gjort alt jeg skulle i dag, og mere til, så ikke rart ryggen sier fra. Treninga gikk kjempefint, brillene mine kommer om ei uke, Ida fikk Flutide og inhalatormaske hos legen (han er litt usikker på om det er astma, mulig det er en veldig kraftig virusinfeksjon som gjør at hun hoster, så vi skulle prøve Flutide i 4-5 uker, for så å komme på kontroll igjen. Er hun ikke bedre innen da, så er det astma), og ungene har faktisk spist masse mat i bhg i dag! [:D]
Og gjett hva? Mamma, den gærningen, shopper jo julegaver allerede nå, hahahah, så hun kom med årets julegave til meg og sambo! Kenwood Major! Nå blir det brødbaking på høyt nivå! [:D]

Jeg fikk også Flutide av legen min. Ventolinen har jeg hjemme fra før av..Det tok en uke før hosten min roet seg ned..Eller jeg hoster når jeg går fra varme til kulde og omvendt..Men det er normalt siden jeg har astma...

Håper det virker for Ida slik at hun slipper å hoste så mye...Ikke kjekt det der[&o]

ORIGINAL: Buffi

hun sa på juni at hun skulle slette seg for å få vekk bildene.Men at hun skulle komme tilbake[:)]

så bra [:D]

ORIGINAL: Buffi

Jeg fikk også Flutide av legen min. Ventolinen har jeg hjemme fra før av..Det tok en uke før hosten min roet seg ned..Eller jeg hoster når jeg går fra varme til kulde og omvendt..Men det er normalt siden jeg har astma...

Håper det virker for Ida slik at hun slipper å hoste så mye...Ikke kjekt det der[&o]

Da får vi bare vente og se om Flutide hjelper, håper egentlig det, for jeg blir jo lei av det jeg også, hehe.

Det har jeg gjort[;)]

ORIGINAL: ~Mandy~

Det har jeg gjort[;)]

Hva har skjedd med E som er nevnt over her?[:)]

Hatt en veldig busy dag[:)] Først legekontroll hvor alt var perfekt. Altså blodtrykket er høyere enn vanlig, og fortsatt ganske høyt men ingen grunn til bekymring. Ingen utslag i urin eller ødem i kroppen. Til nå har jeg gått opp 5 kg, og er fornøyd med det altså[:)][:)]

Dro videre til jobben etter legebesøk og var altfor nær en skikkelig kræsj med bilen. Er en litt glatt og ekkel vei til jobben så jeg kjørte forsiktig (ja, har blitt pysete på slutten av av svangerskapet). Det kom en bil i mot som fikk skikkelig sleng og kræsjet flere ganger i autovernet og snøen og krysset kjørebanene flere ganger. Jeg fikk stoppet min bil så vi ikke traff hverandre[>:][X(][&o][:o] SÅ det gikk jo bra

Kjempe kos å være på jobb igjen og høre at jeg er savnet[:)] De trenger en som kan være litt streng om dagen gitt...

Dro så til min besteforeldre og koste meg der sammen med Nicholas. Så kjørte jeg han til pappaens jobb og ble sittende der og kakle litt med pappaen, og det var hyggelig som alltid. Fortalte pappaen at N i morges sa: "mamma har en kjempe stor kulemage, det sier pappa"[:D][:D]

Så tok jeg sol og sovnet..... handlet og dro hjem til samboeren som hadde kjøpt roser til meg[:)]

Jeg er lykkelig om dagen og venter nå bare på bebis i magen, så er livet perfekt

Back
Topp