#14 ICSI...

Lykke3

Flørter med forumet
Da våger jeg meg så smått tilbake inn hit og etter nok et negativt forsøk i februar, korona-ventetid og vårt aller siste forsøk. Oppi alle negative forsøk over 5,5 år, kunne jeg i det minste glede meg over mange egg og gode sådan, da de overlevde tining gang på gang. Men til onsdag denne uken hadde jeg to egg igjen, der dessverre ett ikke overlevde tining, de informerte meg om dette like før jeg skulle legge meg i stolen og på ett sekund måtte jeg innse at dette er siste gang. Så tårene kom og det ble ett innsett med snørrpapir og endel galgenhumor. Takk og lov for fantastisk ansatte på UNN :happy:
Har klart å holde på positiviteten alle andre gangene, men denne gangen sliter jeg. Det er så endelig om det ikke går...
Det gleder meg å se at flere av de jeg så her inne sist, nå ruger på sine gullegg, så hipphurra for alle dere! :love017

Jeg blir veldig glad for alle positive ting dere andre kan fortelle, så om det er noen som vil fortelle hvordan det går med dere, så lytter (leser) jeg gjerne :) Prøver å snu min mattehet over til å heller kunne glede meg, omså for bare en uke til :happy: Forventet TR er den 27 juni, altså bare 7 dager til. Hele evigheten :wacky:
 
❤️❤️
 
Åååå... kjære Lykke3❤️ Tenk at oppi all din egen tristhet er det du ønsker å høre om er andres suksess. Må si posten din traff meg veldig! Vet ikke om vi har fulgt hverandre her inne før (har vært her til og fra siden 2016) men du har i alle fall fått en ny heier i meg! Jeg skal krysse alt jeg har for at siste lille spirrevipp er en skikkelig luring og klamrer seg fast! Masse lykke til, dere fortjener virkelig alt godt etter ufortjent mye strev! Stor klem fra meg❤️
 
Åååå... kjære Lykke3❤️ Tenk at oppi all din egen tristhet er det du ønsker å høre om er andres suksess. Må si posten din traff meg veldig! Vet ikke om vi har fulgt hverandre her inne før (har vært her til og fra siden 2016) men du har i alle fall fått en ny heier i meg! Jeg skal krysse alt jeg har for at siste lille spirrevipp er en skikkelig luring og klamrer seg fast! Masse lykke til, dere fortjener virkelig alt godt etter ufortjent mye strev! Stor klem fra meg❤️

:Heartbigred Jeg har vært her inne siden i mange år (har glemt av hvor lenge :laughing002), men veldig av og på. Noen ganger er det bare godt å lese om alle det klaffer for, noe som gir håp, mens andre ganger må hodet få en pause. Tusen takk for de snille ordene :happy: Ønsker deg en god helg og stor klem til deg og! :Heartred
 
Sender deg en kjempelang og god klem, unner deg så ufattelig mye å få et gullegg å ruge på denne gangen <3 Posten din traff meg altså,det er så sårt å prøve å få barn. Dere er kjempesterke som har stått i det så lenge altså, det skal dere ta med dere videre - det viser karakter og styrke! <3
 
Sender deg en kjempelang og god klem, unner deg så ufattelig mye å få et gullegg å ruge på denne gangen <3 Posten din traff meg altså,det er så sårt å prøve å få barn. Dere er kjempesterke som har stått i det så lenge altså, det skal dere ta med dere videre - det viser karakter og styrke! <3

Tusen takk, det varmer :Heartred Jeg vet enda ikke om det har klaffet.. Bestemte meg for at jeg ikke skulle teste denne gangen, men bare vente på blodprøven og telefonen fra sykehuset. MEN..! Telefonen kom aldri på fredag?! :wideyed: Jeg har kommet meg til blodprøve-stadiet 3 eller 4 ganger tidligere, men flesteparten har vært med fersk-forsøk og masse medikamenter. Sykehuset har ALLTID ringt innen klokken 14.00 og jeg tar alltid tatt prøven like etter 08.00 samme morgen. Men som sagt, ingen ringte, så hær sitter jeg og vet ingenting. Føles som ren galskap, men samtidig er det den lille tiden jeg har der jeg enda har håp, så da får det bare være litt galskap akkurat nå :happy:

Tusen takk for lykkeønskninger! Svaret kommer uansett om jeg vil eller ikke på mandag.
 
Tusen takk, det varmer :Heartred Jeg vet enda ikke om det har klaffet.. Bestemte meg for at jeg ikke skulle teste denne gangen, men bare vente på blodprøven og telefonen fra sykehuset. MEN..! Telefonen kom aldri på fredag?! :wideyed: Jeg har kommet meg til blodprøve-stadiet 3 eller 4 ganger tidligere, men flesteparten har vært med fersk-forsøk og masse medikamenter. Sykehuset har ALLTID ringt innen klokken 14.00 og jeg tar alltid tatt prøven like etter 08.00 samme morgen. Men som sagt, ingen ringte, så hær sitter jeg og vet ingenting. Føles som ren galskap, men samtidig er det den lille tiden jeg har der jeg enda har håp, så da får det bare være litt galskap akkurat nå :happy:

Tusen takk for lykkeønskninger! Svaret kommer uansett om jeg vil eller ikke på mandag.
Du har en heiagjeng her ihvertfall, vi krysser iherdig fingrene for dere! <3
 
Back
Topp