Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tenkte å lage litt god mat og en kake jeg. Pleier ikke gi hverandre så mye på denne dagen, måtte vært en genser eller noe kanskje. Jeg derimot forventer en gave på denne dagen siden det er morsdag i tillegg [:D][;)]
Ingenting. Selv ville jeg mye heller satt pris på å få noe hvilken som helst annen dag i året enn den uromatiske, kommersielle dagen der...................
Skal lage en god middag tenker jeg, om vi ikke drar ut å spiser[:)] Vi har 3 års forlovelsesdag denne valentines dagen, så det må jo bli noe forskjell fra en vanlig dag[;)][:D]
Ingenting. Selv ville jeg mye heller satt pris på å få noe hvilken som helst annen dag i året enn den uromatiske, kommersielle dagen der...................
Ingenting,å jeg vil heller ikke ha noe. Valentinedagen kjøper man noe til sin kjære for at butikkene sier det. Jeg hadde nok satt mye mer pris på et kort eller en blomst en vanlig hverdag,for da kunne jeg følt at han ikke kjøpte det for at alle andre gjør det. så det så:)