14.februar <3

ditdit

Glad i forumet
hva skal du kjøpe til din kjære?   

kom med ideer trenger hjelp...[8D]

viss jeg hadde kjøpt noe til mannen, så hadde han sikkert kastet det etter meg...

er ikke no videre fan av valentines vi da.. [8D]

hehe.. men er nok mye spennende man kan kjøpe/lage til.. [:)]

Det er jeg som skal ha gave! Har bursdag den dagen OG morsdag! Hehe...[:D]

Tenkte å lage litt god mat og en kake jeg. Pleier ikke gi hverandre så mye på denne dagen, måtte vært en genser eller noe kanskje. Jeg derimot forventer en gave på denne dagen siden det er morsdag i tillegg [:D][;)]

Ingenting. Selv ville jeg mye heller satt pris på å få noe hvilken som helst annen dag i året enn den uromatiske, kommersielle dagen der...................

Skal lage en god middag tenker jeg, om vi ikke drar ut å spiser[:)] Vi har 3 års forlovelsesdag denne valentines dagen, så det må jo bli noe forskjell fra en vanlig dag[;)][:D]

har ingen kjære å kjøpe til......[&o]

Ingenting, vår lille prinsesse har bursdag da.. Og derfor er det hennes dag[:)]

ORIGINAL: Luremus

Ingenting. Selv ville jeg mye heller satt pris på å få noe hvilken som helst annen dag i året enn den uromatiske, kommersielle dagen der...................

Så enig !

Siden jeg er singel og ikke har "noen kjære",så stikker jeg på tatoosjappa og tatoverer et hjerte på meg selv den 12..funker !

Ingenting,å jeg vil heller ikke ha noe. Valentinedagen kjøper man noe til sin kjære for at butikkene sier det. Jeg hadde nok satt mye mer pris på et kort eller en blomst en vanlig hverdag,for da kunne jeg følt at han ikke kjøpte det for at alle andre gjør det. så det så:)

Ingenting vi liker ikke kjøpefestene fra andre land... [;)]
Den dagen betyr heller ikke noe for oss

Back
Topp