14 egg og overstimulert... - Oppdatert

Rosa på ball

Glad i forumet
Fikk altså ut 14 egg og er overstimulert, spesielt er høyre eggstokk veldig stor.. Var ganske smertefullt i dag og jeg kastet opp og holdt på å svime av, da de måtte trykke så veldig på magen for å få frem godt nok bilde på ultralydbilde. Men men, alt i alt fornøyd[:D]
_______
Da ringte de fra lab´en og fortalte at 5 egg hadde blitt befruktet. Det var også 2 til som hadde blitt befruktet, men de hadde kromosomfeil, så de var uansett ikke noe å bruke.. Krysser fingrene for at de 5 fortsetter å utvikle seg. Mange var umodne, så sånn sett må vi vel være fornøyde med 5, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg noe flere.. [:)]

Oj oj 14 egg!!! Så bra!!! Hmmm... du får vel satt inn om 2 dager selvom du er overstimulert eller?

SUPERT... Flink produsent[:D]
Masse lykke til med eggenes befruktning og nå er det ikke mange dagene før du er ruger. Håper bare du ikke må vente til overstimuleringen er borte før kan kan sette inn..

Masse lykke til

Håper ikke det skaper for mye problemer.. Sykepleieren sa at de nok hadde vært inne i 30 eggposer, men mange som var tomme[&:]

Supert med 14 egg og der må det jo minst være 1 gullegg[:)] Masse lykke til med befruktningen og god bedring[:)]

Det ble ikke sagt noe om at jeg ikke kunne sette inn, så satser på at det ikke blir problematisk[;)]

ORIGINAL: Ivara

Oi, 14 egg faktisk! [:)] Da må det være minst ett gullegg der vet du.

Synd at du skulle bli overstimulert da, det høres ikke det granne godt ut [&o] Ta godt vare på deg selv, god bedring.
Og ikke minst - lykke til med befruktning!

ORIGINAL: Ivara

Oi, 14 egg faktisk! [:)] Da må det være minst ett gullegg der vet du.

Synd at du skulle bli overstimulert da, det høres ikke det granne godt ut [&o] Ta godt vare på deg selv, god bedring.
Og ikke minst - lykke til med befruktning!

signerer[:)]

Overstimulering er ikke noe bra, d kan jeg skrive under på.. hadde over 30 poser selv og fikk ut 20 egg. Tok blodprøve for å forsikre om at d gikk bra med innsett. Og det fikk jeg. Men dagen før jeg skulle teste så este magen min veldig ut.. nå ligger jeg på tiende dagen på sjukehus m blodvæske i buken og under oppsikt for fare for blodpropp.
Dette trenger ikke skje deg fordi d skjedde meg, men pass på å drikke mye og pass på deg selv.
Jeg ble gravid så det var det som var dråpen for overstimuleringa, men når jeg ser på d nå så e d nesten verdt det......

Lykke t!

ORIGINAL: RANDÅLF

Supert med 14 egg og der må det jo minst være 1 gullegg[:)] Masse lykke til med befruktningen og god bedring[:)]

ORIGINAL: Nesing

Håper overstimuerlingen raskt snur og at egg kan settes inn som planlagt! 14 egg er jo veldig bra, kanskje litt i overkant mange, men minst ett av disse skal og må være selve gullegget. Riktig god bedring til deg! [:)][:)]

signere Nesing[;)][;)]go bedring[;)][;)]

ORIGINAL: småsmurf

Lykket til med insett, håper alt går etter planen[:D]

[:)]

14 egg!!
Krysser fingrene for dagene fremover!!

Er det det samme hva slags væske man drikker (varm/kald/brus/vann osv)?

Og hvor mye er rikelig?[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

sign

så mange da [:D]lykke til [:D][:D]

Dytter opp[:)]
ORIGINAL: Rosa på ball

Fikk altså ut 14 egg og er overstimulert, spesielt er høyre eggstokk veldig stor.. Var ganske smertefullt i dag og jeg kastet opp og holdt på å svime av, da de måtte trykke så veldig på magen for å få frem godt nok bilde på ultralydbilde. Men men, alt i alt fornøyd[:D]
_______
Da ringte de fra lab´en og fortalte at 5 egg hadde blitt befruktet. Det var også 2 til som hadde blitt befruktet, men de hadde kromosomfeil, så de var uansett ikke noe å bruke.. Krysser fingrene for at de 5 fortsetter å utvikle seg. Mange var umodne, så sånn sett må vi vel være fornøyde med 5, selv om jeg gjerne kunne tenkt meg noe flere.. [:)]

Så spennande dette blir[:D] 5 egg er jo kjempe bra[:)] Kan jo kanskje bli eit par i frysen og då[;)]

Men kossen går da med deg og overstimuleringa då?

Merker heldigvis ikke så mye til overstimuleringen.. Litt oppblåst i magen, men ikke noe særlig med smerter - håper det fortsetter sånn[:)]

Back
Topp