14 desember i dag allerede

Looney

Forumet er livet
VIP
10 dager til julaften gitt

Jeg har jo sovet i tide og utide i dag, og finnes derfor ikke trøtt[:o] Så jeg sendt gubben til sengs så skal jeg lese litt og prøve å lokalisere en gjesp snart[:o]. Tror ikke det blir så enkelt.

I morgen kan jeg sove lenge, så kanskje shoppe litt også skal jeg hente N hos mamma i ettiden. Så får vi finne på noe kos jeg og han.

Ikke klarer jeg bestemme meg for om det blir fisk, kylling eller hjemmelagede hamburdere til middag i morgen heller. Men jeg må jo bestemme meg og ta ut det jeg trenger i fryseren snart. Kanskje vi går for take-away så slipper jeg bestemme meg. Men klarer ikke velge mellom junk, pizza eller kinamat der heller.....

Hvor kjøper du kina take away Looney? Her på Øvre er det bare crap![:'(] Savner god asiatisk mat gitt... Kan jo ikke dra til Oslo hver gang jeg har lyst på det.

10 dager til juuuuul! Hurra! [:D] I morra (i dag) har mannen fri og vi skal kose oss. [:)]

ORIGINAL: McBaby

Hvor kjøper du kina take away Looney? Her på Øvre er det bare crap![:'(] Savner god asiatisk mat gitt... Kan jo ikke dra til Oslo hver gang jeg har lyst på det.

10 dager til juuuuul! Hurra! [:D] I morra (i dag) har mannen fri og vi skal kose oss. [:)]

På Chi i Lillestrøm f.eks. Der er maten god og anbefales.

Er mye crappy rest i området her også. Uansett hva du bestiller smaker det akkurat det samme[&:]

Har forbredt litt til møte i morgen.

Og ja, så kom mr T hjem i stad da..

Med ny telefon!!!!

meeeen, den nye telefonen var jo til MEG!
HTC desire HD..
Den BØR være bra.

ORIGINAL: WZ

Har forbredt litt til møte i morgen.

Og ja, så kom mr T hjem i stad da..

Med ny telefon!!!!

meeeen, den nye telefonen var jo til MEG!
HTC desire HD..
Den BØR være bra.

Hurra for ny telefon

(jeg har HTC, og er misfornøyd fordi min allerede har vært på reprasjon etter under 3 mnd[>:] hører veldig mange andre er fornøyde nemlig)

God morgen! [:)]

Jeg er litt trøtt i dag, men men. Stikker på spinning kl 9, ungene skal være sammen med mamma og pappa imens. Resten av dagen skal vi bare slappe av og kose oss, har lovt Ida at vi skal pakke inn de siste gavene som ikke er innpakka enda, så vi får vel gjøre det da! [:)]

Ha en fin tirsdag dere! [:)]

God morgen! Jeg tok meg en feriedag i dag for å la en av vikarene som hadde lyst få jobbe litt. Så ringer hun med spysyken.[&:] Hun kunne prøve å komme senere, men jeg takket nei til det gitt, ingen som har lyst på den syken nå. Sa til lillemor at hun måtte i barnehagen likevel, men det hadde hun jo ikke lyst til for vi hadde jo planlagt fridag. Så da tok jeg ringerunden, og siden jeg har så greie og flinke vikarer var det en annen som kunne. Så dagen er reddet, og jeg er oppe og hopper[:)]

Jeg sov til elleve i morges jeg. Det var godt det. SÅ hentet jeg N hos mamma og vi dro på shopping av de siste julegavene, og det inkluderte iskos[:)] Nå har samboeren igjen noen julegaver, men dt får han fikse med en kompis på torsdag mens jeg, N og mamma er på Pluttiputtipott f.eks?

Straks skal vel N se Månetoppen greia, og da sovner vel jeg som alltid[8|] Ser det har en spinning time kl 20.30 og det vurderer jeg sterkt[&:]

Synes denne dagen har vært litt tung. Jeg er sliten og trøtt, Tobias bare maser og Ida krangler om alt. Men da kan det vel bare bli bedre i morgen?
Prøvde å kose oss med julegaveinnpakking da, satte på julesanger på Spotify og tente adventslysa. Vel, Tobias kjørte Lynet McQueen GJENNOM flammene, før han bare prøvde å klippe i stykker gavene, og Ida skulle pakke inn 14.000 tegninger til mormor og bæss [8|] Jeg innså at det er en grunn til at jeg pakker inn gaver mens de er i bgh! [8D]
Nå leker de litt, snart er det kveldsmat, og i mens de spiser må jeg vaske kopper. Jeg vasker aldri kopper, det er sambos jobb. Gleder meg til ungene har lagt seg jeg, da kan jeg også legge meg!

Jeg er sur på nettbanken som aldri kan begynne å funke ordentlig, og alt som bare er stuk[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Og det at jeg er sur gikk utover gubben[&:] ja ja.... stakkars han prøver jo bare å hjelpe meg.

Jeg er sur på Brilleland, tennene til Sivert, farmora mi, onkelen min og generelt andre kjipe familiemedlemmer. [>:]

Jeg skulle ordne meg linser, det har jeg ikke hatt før. Så fikk jeg for to uker siden et prøvepar jeg fikk beskjed om å prøve i to uker. Så skulle jeg bare ta kontakt igjen for å avtale hvilket abonnement jeg skulle ha. På fredag hadde jeg hatt de i to uker men jeg var ikke hjemme da. Så jeg tok de ut og kastet de, hadde jo ikke noe å ha de i.
Så i dag dro jeg tilbake. Men da jeg ikke hadde linsene på meg ble de sure! Og enda surere da jeg sa jeg hadde kastet de. Jeg skulle visstnok ha hatt en kontroll med linsene på. Men det var det jo ingen som fortalte meg. Er det liksom innlysende at jeg skulle skjønne det av meg selv??? Jeg har jo ikke kjøpt linser før og vet jo ikke hvordan man gjør det! De må jo for pokker forklare sånt.[:@][:@]
Så sto han der å nesten hånlo av meg som om jeg var den teite....[>:]

Ellers sliter Sivert med tenner og holder meg våken om natta.[8|]

Og familie greiene orker jeg ikke å begynne på en gang....Møkka folk altså....[>:]

Og forresten, Sivert gikk sine første 5 skritt i dag! Stolt mamma![:D]

[:)]

Back
Topp